Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 18.10.2011, 08:55
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Riippuu käytöstä kannattaako soata, jos ajelee vaan tiellä ni kannattaa unohtaa, mutta jos mettään mielii ni sitten soa ja siihen sopivat jouset ni avot Jos tarvii kierre alustaisen suikan ,ni ostaa suoraan jimnyn.....
Paitsi et hyvin tehty kierrejousialustainen sammy/413 on toimivampi kuin jimny.

Lisäksi sammy/413 on helpompi löytää välityksiä,lukkoja jne. Eikä tarvii varoo/miettii abseja, airbagei, vähäpäästöisyyksiä jne.

-sami-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
Mikä on SOA ja SPOA Tekniikka & Jutustelu 6 03.12.2005 14:02
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20


Sivu luotu: 06:34 (GMT +2).