![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tietty jos tykkää katkenneista norrista, jatkuvista jousien vaihdoista, siitä taiteilusta millä saa jousi vammasen takasin tielle ja jatkuvasta jousien ettimisestä niin mikäs siinä oppiipahan vaihtaa jouset ainakin. Ohjausvarsiakin oppii oikomaan ja vaihtamaan. bonuksena saa paskan ajettavan niin maastossa kuin tiellä. Mut makunsa kullakin. ;-) Mut jos teet vaan mettästys auton niin laita alle korotusjouset. Silloin sulla on uudet jouset alla jotka kestää jo kohtuu hyvin eikä tarvii temppuilla. Tärkeimmät etenemistä parantavat muutokset (suikassa) on 1. lukot 2. lukot 3. renkaat -sami-
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() En tiedä miten sinä ajat, muttei mun ainakaan oo tarvinnu ohjausvarsia oikoa ,kun ne on kerran tehty kunnolla ![]() Juup ja lukot on myös ihan hyvät olla muuallakin kun ovissa....
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
spoa sj:hin | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 22:02 |
M: Patrolli, spoa ym. | JKY | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.04.2007 21:23 |
soa/spoa? | tolavi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.03.2007 22:01 |
Mikä on SOA ja SPOA | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.12.2005 14:02 | |
HJ61 spoa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.07.2004 17:20 |