Ei ole vielä autossa kiinni. Ajeltu vasta labrassa pienellä moottorilla. Todennäköisesti tulee versio 2 ennen autoon asentamista. Kauko-ohjaukset sun muut instrumentointiin liittyvät jutut toimivat hyvin. Ratkaistavia ongelmia vielä on:
- kun akkujännite tippuu niin mennään MOSFETttien VGSon kynnyksen alle ja fetit joutuvat lineaariselle alueelle. Ikä ei ole kovin pitkä tässä tilassa

- hiilimoottorin kollektorin "kipinöinti" yhdistettynä moottorin suureen induktanssiin vaatii kunnollisen snubber piirin

- kytkentä on arka tilanteelle missä yhteys akkuun katkeaa tehot päällä. Tulee load dump tilanne, mutta mikään ei niele vapautuvaa energiaa.
Proto on lisäksi pelkkä H-silta kytkentä kestomagneetti moottoreille. Series woundit missä kenttä käännetään ympäri suunnan vaihdossa vaatisi erilaisen kytkennän. Itte tykkään kyllä kestomagneetti moottoreista niiden yksinkertaisemman rakenteen, pienemmän tyhjäpyörintävirran ja pienempien häviöiden takia = kuumenee vähemmän. En oikein tiedä syytä miksi kestomagneettikoneet eivät ole yleistyneet.