Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 22.08.2011, 15:18
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Joo samanlaista brändi kuraa kuin kaikki muutkin city maasturit.

Mikä siinä on että tilavaa perheautoa ei voi myydä sillä mitä se on vaan v...tu sitä pitää yrittää tunkea kategoriaan mihin se kuulu eikä istu millään.

Mutta pisteet kyllä Lantikalle ihan 6-0 Eli...

Lainaus:
Kun uuden Freelander 2 eD4:n sitten vie maastoradalle, ei ensin ole uskoa sen olevan vain etuvetoinen. Hiekka pöllyää, muta tirskuu kylkiin ja vesi loiskuu konepellille saakka. Silti etuvetoisella Freelander 2:lla ei ole ongelmia radalla, joka jättää varsin haastavan kuvan.

Jyrkät ylä- ja alamäet, kallistukset, syvät kuopat ja ilkeät kivikkoiset töppäreet ohittuvat eleettömästi. Lähestymis- ja jättökulmat, 31 ja 34 astetta, ovat samat kuin nelivetomalleissa. Kahluusyvyys on puoli metriä ja vesi pysyy auton ulkopuolella, vaikka syvään altaaseen ajaessa hirvittää.

Maasto-osuuden jälkeen herää vaivihkaa kysymys nelivedon tarpeellisuudesta. Etuvetoinen Freelander 2 selvittää maastoesteet ilman erityisiä huolenaiheita, jopa mietityttävän helposti. Maasto-ominaisuuksista on tingitty hyvin vähän, jos ollenkaan.
Vastaan..

Lainaus:
Compassin etuvetoisuuteen ei tavanomaisessa arkiajossa juurikaan kiinnitä huomiota ainakaan kesällä. Ja huonoilla kesämökkiteillä tavanomaista jo tavallista korkeampi maavara helpottaa kulkua.
Takapenkin istuintyynyt ovat lyhyet ja istuma-asento pysty.

Tavanomaiseen nelivetomaastoon, ei edes citymaasturin maastoon, Jeepiä ei kannata viedä. Jeep nostaa kyllä notkelmissa komeasti takapyöränsä ilmaan, ja nousee notkelmasta, jos etupyörille on pitoa. Jos ei, niin meno hytyy. Kokeilu laskettelurinteen huoltotien nousussa tyrehtyi nopeasti - etupyörät alkoivat sutia tyhjää soralla. Samassa paikassa aiemmin ajamani nelivedot, osa-aikaisetkin, kiipesivät vaivatta ylös
Eli kaikki joukolla freelander kaupoille hip hei...

Jos ei muuta niin ainakin se näistä jutuista selviää miten paljon jonkun iltapäivälehden koeajoraporttia kannattaa ottaa tosissaan.

Eli saman verran kuin muitakin uutisiaan...

Jos joku löytää toyotan etuveto maasturi jutun jostain niin toyota miehenä kyllä voin haukkua senkin ettei jää semmoista kuvaa että autot nyt on vaan väärän merkksiä.

Tosin tuolla talvisessa harraste maailmassa on tullut huomattua se että kun citymaasturi pitää jättää keskelle jäätietä parkkiin niin etuveto carinalla vedellään pitkin umpua niin että lumi pöllyää
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" tare Maasturiprojektit 504 03.09.2015 06:35
Jeep FSJ -83 4D Sam66 Maasturiprojektit 61 09.03.2011 21:03
Startti nakuttaa tyhjää? tmx50 Tekniikka & Jutustelu 5 07.02.2010 09:32
Patrollin startti lyö tyhjää Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 9 14.01.2010 19:07
Jeep xj:stä sako Tekniikka & Jutustelu 3 27.09.2009 15:25


Sivu luotu: 16:49 (GMT +2).