Repro kun halus nostaa tämän keskustelun ylös, niin pakkohan se oli tänään pitkästä aikaa pyörähtää tallissa tekemässä inventaariota puuttuvista osista. Etunapoihin sovittelin longfieldin nailoniholkit, jotka korvaa naulalaakerin ja sen muovisen prikan. Holkit on ollu hyllyssä jo kauan ja sorvarikin on kerennyt tekeään uudet varalle, kun näissä Jeepeissähän ei tunnetusti kestä mikään, ja osan hajotessa joutuisi muuten taas odottelemaan uuden saapumista Ameriikasta saakka. Samalla selvisi että uudet stefat on vääränmalliset eli liian pienet. Setit jotka olin hankkinut on Crown 8127356. Täytyy koittaa Googletella sopivammat osat ja myydä noi jollekin Suomen runsaslukuisista Jeep Harrastajista
Käsijarrukamat kasasin kiinni kilpiin ja takajarrusatulat laitoin nippuun maalauksen jäljiltä. Nyt pääsee sovittelaan kuuspulttisia laippoja rumpujen sisään, kunhan sellaiset jostakin löytyy. Kartturikin pyörähti tallilla ja aloiteltiin taka-akselin kiinnittämistä koriin.
Otin muutaman lisäkuvan turvakaarista, kun sen aiheen tiimoilta käyty keskustelu on niin mielenkiintoista. Tervetuloa vaan kaikki kommentit kaarista puolesta ja vastaan tähän jatkoksi, vaikka toisaalla tällä palstalla joku avautuikin kaarikeskustelusta toisten topiceissa. Tänä kesänä lasten aloitettua karting-harrastuksen on miulle selvinnyt että AKK on ryssinyt sielläkin kaikki helpot kilpatoiminnan aloittamistavat nuorilta kuskeilta. Ihmeellinen harrastajien keskusjärjestö kun kaikin tavoin haluaa vaikeuttaa harrastamista kait turvallisuuden nimissä.