![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
... mutta kun lapset ei saa paljastaa ettei Keisarilla ole vaatteita.... Ja jottei se menisi ihan vetelyksi niin kyllä ne porsii king-cap:itkin, + 300 tkm ajettu ja taatusti huonolla hoidolla ollut vaihteisto iski hanskat tiskiin menemällä jumiin, ratkaisuna uusi loota tilalle. Auto on vm. -98 eli vanha. Ja kyllä, jos pelkkien numerotietojen valossa asiaa katsotaan niin toyota on jäänyt jälkeen muista. Eri asia on sitten kun otetaan kone oikeasti käyttöön ja katsotaan vasta 20v päästä missä mennään niin silloin on asia ihan toisin. Puolustuksena tosin tuollaisilla "tää o ollu mulla 20v käytössä ja mitään ei oo koskaan ollu" on ihan huuhaata koska normijärjellä varustettu tyyppi kyllä ei tuota usko. Sekin on jännä seikka että aina tuijotetaan hintaa, mutta hyvin harvoin katsotaan mitä sillä hinnalla saa. Kumpiko on järkevämpää ostaa, karvalakkimalli jossa on max. kääntyvät etupyörät ja jarrut ja ajettavuus kuin ylikuormatulla kottikärryllä ja johon pitää lisävarustelistalta raksia koko rivi täyteen että kamppeesta on ylipäätään kulkuvälineeksi ja työkaluksi. Vai toiselta puolen kolikkoa, ostaa laite jonka ajettavuus on niin ikään kuin ylikuormatulla kottikärryllä mutta vakiona on jo kaikki ja lisävarustelistalta vain poimitaan korkeintaan "kivoja herkkuja" kuten vähän parempi radio, ajotietokone, toisenlaiset vanteet yms yms... ei niin tärkeitä ja loppujen lopuksi huomataan että varustellun karvalakin ja toisen merkin hintaero onkin luokkaa 1-2 k€ (tosin varusteltua karvalakkia joutuu odottamaan min 3kk, toisen saat liikkeestä heti mukaan)..... On se vain veemäinen valita haluaako kermavaahtoa vai marenkia! Mutta kyllä jos numerojen perusteella katsoo niin ihmetellä pitää miten hiluxia meinataan myydä. Meneekö muuten kuinka moneen lava-autoon eurolava kyytiin ja otetaan vielä malli jossa on 5 hlö ohjaamo? E: kyllä muuten noissa kaikissa lavureissa alkaa ulkonäkö olla se tärkein seikka, miettikääs ny jotain koneyrittäjää joka rämpii lavurilla syksyllä räntäsateessa korvessa 500l löpötankki lavalla, sitäkin ihan taatusti kiihottaa kiiltavät muovipuskurit ja kromisäleikkö kun se koittaa kihnuttaa sillä autollaan koneen kupeeseen löpöä viemään ja rasvaamaan työkaluaan (siis metsäkonetta/kaivuria tms). Mä vähän luulen että se koneyrittäjä vissiin ilolla tervehtisi mitä tahansa lavuria jossa lavalle saisi lyödä 1,5 tn romua, olisi kelpo maavara ja tilava hyvä ohjaamo, kunnolla suojattu tekniikka ja etenemiskykyä muuallakin kuin asvaltilla.... ja hinta ei kirvelisi seuraavaa 6 vuotta....
Viimeksi muokannut L-200 : 15.06.2011 09:42 Perustelu: Unohimpa laittaa.... |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tälläisia kuljetuksia kun tehdään niin auton arvo oli se ostettaessa mikä tahansa niin putoaa murto-osaan oli se hiluxi, navara, amarok tai kottikärry. Eikä insinöörit tehtailla osaa kuvitella millaisia kuljetuksia esimerkiksi täällä Suomessa syvällä metsissä tehdään. Eikä valtaosa varsinkaan noiden kalliimpien versioiden ostajista tee mitään radikaaleja kuljetuksia. Ja Nerdolle Joo, en todellakaan pidä Hiluxin ajoasennosta, joku vuosi sitten suunnittelin ostavani liikkeestä uuden Hiluxin mutta myöhemmin ajettuani noilla työpaikan Hiluxeilla totesin että oli vaan hyvä etten ostanut. Ja tämä tuli sitten Toyota-harrastajan suusta ja suoraan sydämestä... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta jos joku on sattunut huomaamaan niin nuo kiinteistöhuollon kalustot tuppaa aina olemaan aika heikossa hapessa. Niissäkin varmaan auttaisi jos kalusto olisi omissa nimissä niin tulis vähän katsottua miten niillä ajelee. Noh. Voin olla väärässäkin, mut muistelisin että ollaan kulmassa oltu samaan aikaan. Pakko muuten myöntää myös että se Jeeppi oli vielä paskempi kuin toitsu. Ja se tampio juttu on liittynyt johonkin tilanteeseen, jos sellainen on käynyt. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mua lähinnä vain hymyilyttää nää Nerd-O:n toitsuväittelyt.
![]() Mun toyota-riippuvuuteen ei oo ainakaan mitään väliä mitä joku muu on siitä mieltä, tai vaikka lörähtäis tulevaisuudessa koko Toyota-laatu, niin onhan nämä nykyiset mallit vielä olemassa ja niitä saadaan elvytettyä pitkälle tulevaisuuteen. |
#5
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Ei mutta on Nissan Navara ja etenkin Pathfinder mun silmään tyylikäs ilmestys. Siihen se 3 litran V6 ja automaatti, niin kelpais jos olis pätäkkää. |
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mun autoon menee kolme eurolavaa, ohjaamo on 7 hengen. Oikeasti täytyy ihmetellä miksi japanialaiset eivät tarjoa kuin yhtä(?) akseliväliä pikkareihin. Olishan se kiva että saa kuljeteltua kavereita ja tavaraa, eikä ainoastaan jompaa kumpaa. Veikkaisin että pitkähyttiselle ja pitkälavaiselle japsipikkarillekin ostajia löytyisi
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainaki minusta näyttäis varsin mukavalta ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Muita kuvia: http://www.sportruck.com/news/2007-S...ally/index.htm Tais tosin jäädä vain konseptiautoks. ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aika kallis FACELIFT | k81 | Chit-Chat | 2 | 09.01.2010 15:00 |
maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |
LJ-70 facelift perämurikoista | jampeli | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 05.09.2007 12:13 |
FACELIFT + more tuning | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 18.08.2005 13:53 |
Facelift? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 15.07.2004 14:46 |