![]() |
Päivitystä Hiluxiin - facelift 2012
http://www.inautonews.com/2012-toyot...t-first-images
Tuollainen on sitten tulossa :) http://www.caradvice.com.au/wp-conte...yota-hilux.jpg Ja jutun mukaan meille saapuvat moottorit pysynevät samoina ovat: 2.5 L diesel D-4D DOHC I4, 102 hp - 144 hp, ( Europe, Asia and South Africa ) 3.0 L diesel D-4D DOHC I4 173 hp ( Europe, Australia ) |
Aika nihkeesti ottavat tehoa koneesta ulos. Navarassa on se 2.5 pannu mistä otetaan muistaakseni 170hv tehoa. Perussettinä tuossa uudessa Hiluxissa ei muutu muu kuin ulkonäkö. Edelleen pienin kantavuus ja vetokyky muihin verrattuna? Itse uutta Navaraa ja Hiluxia ajaneena ihmettelen miten kukaan haluaa Hiluxia. Toki se on halvempi, mutta Navara on paaaaaaljon parempi ajaa ja sieltä löytyy sentään potkua koneesta. Ja muutoinkin Navara on paljon releemmän näköinen.
|
Nyt täytyy taas kommentoida miksi nerdo on taas tunnettuna tojon vihaajana haukkumassa tojotaa . Etkö nyt vois jo olla hiljaa vai ootko yksin kertaisesti niin t..... että et voi? Topikissa esitellään uutta fecelift hiluxxia eikä hevon vitun nevadaa eikun navaraa jos et huomannut. aaaaaaaahhhhh jo helpotti :p:p:p:p:p:p:p:p ps. Kyllä tuo aikas siistiltä näyttää. Tuohon varusteesta setti päälle niin jo kelpaa.
|
Vain koppa muuttunut ja mikään muu ei muutu? Melko nihkee esitys. HURRAA TOITSU!! Olisivat nyt tehneet noille moottoreilleen jotain ja samaten lisänneet kantavuutta ja vetokykyä, mut eih. Tampiot suomalaiset ostelee niitä ihan vaan sen takia kun ne on toitsuja, mut lava ei kanna mitään ja perässä ei saa vetää kuin jarrutonta kärryä jos sitäkään..
Katsohan piruuttain kaikkia toitsun kilpailijoita ja kerrohan kenellä muulla on yhtä vähän tehoa, kantavuutta ja vetokykyä kuin toitsulla? Tosin sitä en kiellä ettei tuo uusi koppa olisi nyt paremman näköinen kuin vanha. Mut vois sille muullekin tekniikalle jotain tehdä. Eikä muuten päde tuohon uuteen hiluxiin se tekniikka kestää toteemus. Se ei nimittäin kestä ;-) Varsinkin kun mennään lavan kantavuuden ja vetokyvyn äärirajoilla niin laatikko porsii ja peräkään ei kestä. Tutun vuoden 2009 hiluxissa on kolmas laatikko menossa ja toinen perä. Joten noiden suhteen toitsu on laskeutunut muiden tasolle. |
Ei mee jakeluun
Nyt et ymmärrä tarkoitustani.MIKSI haukut tojotan omistajia:confused: tampioiksi ynnä muiksi ja yleensä MIKSI kommentoit tojo topikeissa yhtään mitään. Hanki nyt helvetti elämä ja anna ihmisten ajaa ja omistaa mitä haluaa sillä tuo käännytys työ toyotan poistamiseksi tästä maasta ei johja kuin silkkaan vitutukseen.Anteeksi topikin aloittajalle mutta kun toisille ei vaan mene jakeluun.
No nyt taas ei huvita mikään:D:D:D |
Lainaus:
Herääkin kysymys jos topikkia ei saa kommentoida niin minkäs ihmeen takia tänne edes tehdään joku topikki missä mainitaan uuden faceliftin tulosta? En edelleenkään ymmärrä miksi kukaan ostaa uutta hiluxia, koska sen speksit on vaan niin huonot kilpailijoihin nähden ja ei niiden laatukaan kovin kehuttavaa nykyään ole muihin kilpailijoihin nähden. Katso itse ihan piruuttain sen kilpailijoita. Ei pelkästään Navaraa. Itse vaan olen Navaraa ajellut ja kyllä se on huomattavasti mukavampi peli kuin hilux, jota on myöskin ajanut. Ihan mielenkiinnosta haluaisin käydä tuota Amarokkia testaileen, mut enpä tunne ketään ketä sellaisen olisi ostanut. Taitaa issu vaan olla aikamoinen jojota lover. Perseeseen tatuoitu toitsun merkki ja rinnassa isolla i love my toitsu. Kyllähän se vituttaa kun kaikki ei ylistä sitä rakasta automerkkiään ;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ymmärrät sen varmaankin vielä joskus. On kuitenkin vielä ihmisiä jotka eivät vittuilua katso mutta no jos noin on niin noin on. Tämä on viimeinen postaukseni tähän ketjuun.
|
Asiaa!:D
|
Lainaus:
|
huhhuh.. isot miehet heittää legendaa! :)
|
Joo Toyota on ihan paska, mutta SÄ Nerd-O olet ihan RUNKKU.
|
Kun tässä nyt joutoaikaa on, kerron oman mielipiteeni, jota en kyllä normaalisti tähän rustaisi.
Parahin Nerd-o: Asian ydin ei ole Toyota-miesten, tai kenenkään muun merkin miesten fanaattisuus, vaan sinun oma käyttäytymisesi tällä palstalla. Sinulla on toki oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta vähintäänkin kohtuullista olisi peilata itseään, vaikkapa sitä monitorin näytöstä ja miettiä oikein hartaasti, miksi sinun kommenttisi toistuvasti aiheuttavat tällaisen tuloksen, kuin tässäkin topicissa on tapahtunut. Vinkkinä sanottakoon, että kyse ei siis ole Toyotan omistajien normaalista poikkeavasta herkkänahkaisuudesta. Sinun tapa kirjoittaa ja ilmaista asioita on se, mikä nostaa kerta toisensa jälkeen ihmiset takajaloilleen. Sanot että pieni vittuilu kuuluu asiaan, mutta et ilmeisesti tiedä, että vittuilukin on taitolaji. Ja sitä taitoa sinulla ei ole, vaikka ilmeisesti luuletkin että on. Räkyttäminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole asianmukaista "vittuilua" nettikeskustelussa, ei myöskään jatkuva samasta asiasta räkyttäminen. Myös kirjallinen ulosantisi vaan valitettavasti on teini-ikäisen kouluttamattoman tasolla, millä tahansa mittapuulla mitattuna, sekin ärsyttää toisia, eikä silläkään ole mitään tekemistä tietyn merkkisten autojen kanssa. Niin on toki meillä monilla muillakin, mutta hyvin suuri osa ei kuitenkaan takerru (merkki)asioihin sillä intensiteetillä kuin sinä, varsinkaan muiden valintoja kunnioittamatta ja jopa talloen toisten mielipiteitä. Mieti asiaa. Paitsi jos haluat ja toivotkin, että hyvistäkin topiceista muodostuu tällaista sontaa osallistuuttuasi niissä käytyyn keskusteluun. Mieti silloinkin. Mikko Seppänen |
NÄKEEHÄN TUON MIKSI TOI NERDO TÄLLÄ PALSTALLA ROIKKUU KUN EI TAIDA KUITENKAAN HARRASTAA OFFIAKAAN. TARKOITUKSENA ON HÄRNÄTÄ KUN KOMMENTOINTI ON ENIMMÄKSEEN TIETYN AUTOMERKIN MOLLAAMINEN. VITUTTAA KOKO JÄTKÄ, TAITAA OLLA NERDON LÄSKIPERSEESEEN TATUOITU "ASIANTUNTIJA" kun eikös cv:ssäkin lukenut niin, muistelen tyypin kehuneen !!! tms.
|
Lainaus:
|
Eiköhän tuokin ihan asiansa ajava vekotin ole, varmasti vähän varusteltuna ihan hyvännäköinenkin vielä.
Töissä joutuu muutamalla vanhemmalla Hiluxilla ajamaan niin onhan niiden ajoasento vähän erikoinen, kun saa istua lattialla jalat suorina. Toivottavasti saisivat vähän korjausta esim pieni penkin nosto. En tiedä sitten millaisia lie nuo kilpailijoiden mallit, pitäis joskus käydä koeajolla jos sattuu kohdalle mahdollisuus. Mutta ainakin tällä suunnalla valtaosa uusista ja vähän vanhemmistakin hiluxeista on konekuskien ajokkeja, ja ainoat asiat mikä monille firmoille on tärkeää on halpa hankinta hinta sekä että kantavuus riittää 100-500litraiselle polttoaineastialle. |
Lainaus:
Ei tulis navarat pieneen mieleenkään;) Eli ääni hiluxille. |
Lainaus:
Mutta samaa mieltä olen asiassa että nuo vetopainot saisi olla suuremmat. Mutta jos Toyota vetää minkä takaa ja nissani ei mene edes tyhjänä paria satkua niin vattuako siinä ihmettelemään...Ostakoon kuka mitäkin haluaa. |
Täytyy kyllä sen verran kommentoida tätä Toyota fanaattisuutta,että kyllä reilun 20 vuoden maasturiharrastuksen aikana olen huomannut että Toyota harrastajat ovat tosiaan kaikkein herkkänahkaisimipia arvosteluille ja agressiivisimpia palaute kommenteissaan ;)
|
Voi voi teitä toitsu miehiä. Lukekaahan tämä ensimmäinen kommentti minkä minä siis kirjoitin
Lainaus:
Issu taas näytti ottavan herneet nenään siitä kun en ylistänyt toitsun teknistä puolta. Eipä sitä näyttänyt kiinnostavan muu kuin ulkonäkö. Melko usein sitä tekniikkaa päivitetään jotenkin. Miten tuossa ensimmäisessä kommentissa on haukutta hiluxia ja toitsu miehiä/naisia? Kaikki pitää kuitenkin paikkaansa vai voiko joku väittää toisin? Joten edelleenkin miksi porukka haluaa ostaa noita hiluxeja? Ja mikä tuossa kohtaa on se vittuilu toitsumiehille?!? Vetäkää nyt itsenne jojoon jos tuollaisesta pitää lähtee vinkumaan, koska tuostahan se lähti. Edelleen olen siis ihan oikeasti ajanut tuollaisella hiluxilla ja navaralla, joten on ihan oma kohtaista kokemusta kummastakin laitteesta. Tässä piruuttain seuraava viesti Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Mitähän tuo BJ andy tarkoittaa Navaran rasitteella? Eikä tuo 2009 hiluxi kyllä vedä sitä mitä lupaa, koska siinä hajoaa vaihdelaatikko ja perä. Näin ainakin tuossa yksilössä mitä minä olen ajanut. Alle 100tkm ajettu peli, kolmas vaihdelaatikko ja toinen perä menossa. Se ei vaan kestä sitä että lavalla on tavaraa ja perässä on traileri. Ja kyseisellä kaverilla on aikaisemmin ollut L-200 mitsu. Tais olla 2005 vuosimallia. Siinä ei hajonnut laatikko tai perä vaikka edelleen lavalla suurin piirtein sama määrä roipetta ja samainen kärrykin perässä. King-cap kesti myös. Se tais olla joku 90-luvun lopun malli. Sitä edeltävä hiluxi, joka tais olla vm.1990 tai jotain kesti myöskin. Mutta sen ongelmana oli taas ettei se kulkenut yhtään mihinkään jos kyydissä oli jotain. Ja mitä tuohon Navaran vetokykyyn tulee niin itse vedin sillä n.2500kg painavaa traileria perässä, jota ei muuten saa hiluxilla vetää. Ei sen vetäminen ainakaan ongelma ollut. Soppaa se kyllä söi, mutta johtui ehkä siitä kun sitä tuli poljettua aika paljon. Se vaan on niin juhlaa kun nokalla on sitä tehoa ;) Joten Mutamies, Iirosika, ugly-hj ja profi. Perustelkaas vähän tuota hommaa hieman tarkemmin. Musta vaan tuntuu pohjalta on vähän nihkee perustella ;) Toki Iirosika hieman enemmän perusteli, mutta faktan kertominen on ilmeisesti myös vittuilua? Ottakaa vaikka kantaa noihin faktoihin ja tulkaa sitten pätemään. |
Lainaus:
|
Lainaus:
... mutta kun lapset ei saa paljastaa ettei Keisarilla ole vaatteita.... Ja jottei se menisi ihan vetelyksi niin kyllä ne porsii king-cap:itkin, + 300 tkm ajettu ja taatusti huonolla hoidolla ollut vaihteisto iski hanskat tiskiin menemällä jumiin, ratkaisuna uusi loota tilalle. Auto on vm. -98 eli vanha. Ja kyllä, jos pelkkien numerotietojen valossa asiaa katsotaan niin toyota on jäänyt jälkeen muista. Eri asia on sitten kun otetaan kone oikeasti käyttöön ja katsotaan vasta 20v päästä missä mennään niin silloin on asia ihan toisin. Puolustuksena tosin tuollaisilla "tää o ollu mulla 20v käytössä ja mitään ei oo koskaan ollu" on ihan huuhaata koska normijärjellä varustettu tyyppi kyllä ei tuota usko. Sekin on jännä seikka että aina tuijotetaan hintaa, mutta hyvin harvoin katsotaan mitä sillä hinnalla saa. Kumpiko on järkevämpää ostaa, karvalakkimalli jossa on max. kääntyvät etupyörät ja jarrut ja ajettavuus kuin ylikuormatulla kottikärryllä ja johon pitää lisävarustelistalta raksia koko rivi täyteen että kamppeesta on ylipäätään kulkuvälineeksi ja työkaluksi. Vai toiselta puolen kolikkoa, ostaa laite jonka ajettavuus on niin ikään kuin ylikuormatulla kottikärryllä mutta vakiona on jo kaikki ja lisävarustelistalta vain poimitaan korkeintaan "kivoja herkkuja" kuten vähän parempi radio, ajotietokone, toisenlaiset vanteet yms yms... ei niin tärkeitä ja loppujen lopuksi huomataan että varustellun karvalakin ja toisen merkin hintaero onkin luokkaa 1-2 k€ (tosin varusteltua karvalakkia joutuu odottamaan min 3kk, toisen saat liikkeestä heti mukaan)..... On se vain veemäinen valita haluaako kermavaahtoa vai marenkia! Mutta kyllä jos numerojen perusteella katsoo niin ihmetellä pitää miten hiluxia meinataan myydä. Meneekö muuten kuinka moneen lava-autoon eurolava kyytiin ja otetaan vielä malli jossa on 5 hlö ohjaamo? E: kyllä muuten noissa kaikissa lavureissa alkaa ulkonäkö olla se tärkein seikka, miettikääs ny jotain koneyrittäjää joka rämpii lavurilla syksyllä räntäsateessa korvessa 500l löpötankki lavalla, sitäkin ihan taatusti kiihottaa kiiltavät muovipuskurit ja kromisäleikkö kun se koittaa kihnuttaa sillä autollaan koneen kupeeseen löpöä viemään ja rasvaamaan työkaluaan (siis metsäkonetta/kaivuria tms). Mä vähän luulen että se koneyrittäjä vissiin ilolla tervehtisi mitä tahansa lavuria jossa lavalle saisi lyödä 1,5 tn romua, olisi kelpo maavara ja tilava hyvä ohjaamo, kunnolla suojattu tekniikka ja etenemiskykyä muuallakin kuin asvaltilla.... ja hinta ei kirvelisi seuraavaa 6 vuotta.... |
Mua lähinnä ihmetyttää, että mikä hinku nerdolla on arvostella tojotia, se mkä minua ärsyttää on tän tyyliset kommentit "Taitaa issu vaan olla aikamoinen jojota lover. Perseeseen tatuoitu toitsun merkki ja rinnassa isolla i love my toitsu." ja "Palsta on täynnä tampioita toitsun omistajia" just tollaista parvekkeelta huutelua, itse en muiden autoja täällä arvostele jos on aihetta niin sitten metsässä, mutta ymmärtäähän sen toisaalta, jos ei ole omaa autoa eikä harrasta offia niin pitää sitten roikkua palstalla heittelemässä "viisaita" kommentteja tunteakseen itsensä tärkeäksi. Tuu sääkin vaikka joskus tonne kulmaan ja arvostele autoja ja niiden etenemistä, tuu vaikka sanoon mua tampioksi. Arvostele vaan autoja nerdo pidetään henkilöt siitä erillään, koska jos lähtee henkilökohtaisuuksiin, niin voi olla varma, että tulee samalla mitalla takaisin.
|
Lainaus:
Ja mitä tuohon älämölöön tulee niin jossain on kait vieläkin se eräs Niva video topikki. Otin videolle itä-autosafarista ajeluita. Paikan päällä oli tietty muitakin autoja. Mutta editoin siitä hienon videon missä sitten Niva (ja oisko muutama UAZ kanssa) yllättäen ensi yrityksellä pääsee joka paikasta läpi. Mutta sitten muut merkit ei päässyt. Muistelisin että siitä nousi muuten aikamoinen haloo kun idän ihmeet teki muka tuollaista ja muut ei muka pärjännyt. Kuitenkaan se idea että juuri idän ihmeen pitää siinä videossa kaikki muut piestä niin ei mennyt ihan jakeluun. Yhtään toitsua ei kyllä siellä ollut muistaakseni. Jos olisi ollut niin varmasti olisin tehnyt videon missä se laukee joka paikkaan kun niva jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Siellä tais tulla tätä perus älälmölöä kuten idän ihmeet laukee metsään kun vähänkin sitä niille näyttää ja kusipää koko videon tekijä sun muuta perus vinkumista. Kaippa niitä muita vitutti eniten se kun eivät päässeet sinne ja sitten piti purkaa omaa pahaa oloa tai jotain. Mutta enpä siitäkään ottanut herneitä nenuun. Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:38 (GMT +2). |