Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.06.2011, 13:16
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Issu Näytä viesti
yleensä MIKSI kommentoit tojo topikeissa yhtään mitään.
Palsta on täynnä tampioita toitsun omistajia minkä elämän tehtävä on ylistää sitä mätää paskaa. Sinällään outoa että kukaan ei vielä tähän topikkiin ole kehunut kuinka tuolla uudella hiluxilla veivataan miljoona ilman että sille tehdään koskaan mitään huoltoja. Nuo on ne yleisimmän toitsu kehut. Ehkä ne jopa päti noihin vanhoihin paskoihin, mutta ei enää näihin uusiin.

Herääkin kysymys jos topikkia ei saa kommentoida niin minkäs ihmeen takia tänne edes tehdään joku topikki missä mainitaan uuden faceliftin tulosta? En edelleenkään ymmärrä miksi kukaan ostaa uutta hiluxia, koska sen speksit on vaan niin huonot kilpailijoihin nähden ja ei niiden laatukaan kovin kehuttavaa nykyään ole muihin kilpailijoihin nähden. Katso itse ihan piruuttain sen kilpailijoita. Ei pelkästään Navaraa. Itse vaan olen Navaraa ajellut ja kyllä se on huomattavasti mukavampi peli kuin hilux, jota on myöskin ajanut. Ihan mielenkiinnosta haluaisin käydä tuota Amarokkia testaileen, mut enpä tunne ketään ketä sellaisen olisi ostanut.

Taitaa issu vaan olla aikamoinen jojota lover. Perseeseen tatuoitu toitsun merkki ja rinnassa isolla i love my toitsu. Kyllähän se vituttaa kun kaikki ei ylistä sitä rakasta automerkkiään
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aika kallis FACELIFT k81 Chit-Chat 2 09.01.2010 15:00
maailmanloppu 2012 HV Chit-Chat 5 18.01.2009 14:30
LJ-70 facelift perämurikoista jampeli Tekniikka & Jutustelu 18 05.09.2007 12:13
FACELIFT + more tuning -juhani- Tekniikka & Jutustelu 58 18.08.2005 13:53
Facelift? BlackJack Vuosimallit 1984-1996 6 15.07.2004 14:46

Sivu luotu: 23:09 (GMT +2).