Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 14.06.2011, 14:00
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Tuossa gti mitsussa on pakosarjan kohdalla nokkapellissä reijät jotka imee lämpimän ilman pois.
Tuntuis ainakin ihan loogiselta että lämmin ilma siittä kohtaa pois missä sitä kehittyykin.

Noita vapaavirtaussuodin asennuksia kun katsee niin osassa ilmanotto huonossa paikassa alkuperäiseen verrattuna. Normaalistihan ilma otetaan jostain ulkopuolelta konehuonetta.
Viileällä imuilmalla saadaa kumminkin halpoja lisä heppoja koneeseen.

Sitten autot missä on cooleri koneen päällä. Kadulla hyvä, viileämpää ilmaa kun siellä 30cm päässä asfaltista. Maastossa taas homma kääntyy toisinpäin. Kun ei ole ilman virtausta niin konehuoneen lämpö nousee coolerin läpi ulos.
Subarussa tuota seuraillut niin imuilman lämmöt nousee paikallaa ollessa paljon, mutta kun päästään liikkeelle niin tippuu aika nopeaa. Uudella ja vanhalla asfaltillakin saattaa olla eroa imuilmaan 20-30astetta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Autotallin ilmanvaihto / ilmastoiti Killer-Wo Chit-Chat 8 24.10.2010 16:36
Samurain lämmityslaite/ilmanvaihto? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 8 13.11.2009 10:56
Renkaiden ilmanvaihto! piparix Chit-Chat 1 01.02.2007 17:02


Sivu luotu: 08:52 (GMT +2).