![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tanko on niin lyhyt että juuri ylti vielä siihen tapille hukkaportin päähän. Ei sitä kyllä saa yhtään vedettyä pidemmäks siitä kellotötsästä vai mikä onkaan. Eli jos sen letkun tukkii niin pitääkö hukkaportin läppä lukita auki vai kiinni asentoon? Oli jo tämä peli turbotettu kun ostin joten en tiedä tarkemmin kertoa. Onkos turbossa jossain tyyppikylttiä sit? Turbiinin siipiin oli jotai kirjotettu joskus kertosko se jotain? Miten muuten on vakio kytkintoiminu turbon kanssa?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
vakio kytkin kestää loppuun asti, eli käytännössä ei paljon mitään. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli hukkaportin elämäntehtävä on rajoittaa se ahtopaine sopivaksi.Ja kun paine nousee säädettyyn niin se painekello avaa sitä "porttia" ja päästää pakokaasua ohi ahtimen. Ja jos nyt haluat kokeilla paljonko sieltä irtoaa niin se letku vain irti siitä kellosta ja tulppa päähän. Tehot ei välttämättä nouse koska se ahdin rupeaa vastustamaan kun paineet nousee.Eikä yli kilon paineista ole välttämättä ole muutenkaan hyötyä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Siellä on jäykkä jousi vastassa, kyllä se sieltä venyy. Pikkusen pitäis olla vetoja tangossa kun se on kiinni, niinkuin jo kerrottukkin. Muuten se vuotaa heti kättelyssä. Eli kelloo kun kiinnität niin pikkusen pitäis ruuvinreiät ahistaa vastaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2L ei nosta ahtoja? | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.03.2011 22:39 |
| hojoon lisää ahtoja | mhak | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.09.2009 19:19 |
| L-200 Keulan nosta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.03.2008 07:14 | |
| myydään pajero...ja ei muuten myydäkkään!! | pallero | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.01.2007 14:12 |
| muuten vain | Nils Holgersson Fan Club | 8 | 10.10.2005 20:02 | |