Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 24.04.2011, 10:28
S.K S.K ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 36
Perusasetus

Tanko on niin lyhyt että juuri ylti vielä siihen tapille hukkaportin päähän.
Ei sitä kyllä saa yhtään vedettyä pidemmäks siitä kellotötsästä vai mikä onkaan.

Eli jos sen letkun tukkii niin pitääkö hukkaportin läppä lukita auki vai kiinni asentoon?

Oli jo tämä peli turbotettu kun ostin joten en tiedä tarkemmin kertoa.
Onkos turbossa jossain tyyppikylttiä sit? Turbiinin siipiin oli jotai kirjotettu joskus kertosko se jotain?

Miten muuten on vakio kytkintoiminu turbon kanssa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L ei nosta ahtoja? Eissä Tekniikka & Jutustelu 4 16.03.2011 22:39
hojoon lisää ahtoja mhak Tekniikka & Jutustelu 10 06.09.2009 19:19
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
myydään pajero...ja ei muuten myydäkkään!! pallero O/M/V Ajoneuvot 0 03.01.2007 14:12
muuten vain Nils Holgersson Fan Club 8 10.10.2005 20:02


Sivu luotu: 00:12 (GMT +2).