![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_R_engine#22R 80-luvun lopun jenkki hiluihin ja 4runnereihin sai 22r-te konetta, sen perässä ol sitten r150 lootaa (ellei ollu automaatti). Eli semmosesta autosta ku kytkinkopan onnistuu saamaan niin saa Lj:n lootan Rj:n koneeseen kiinni pulttoomalla.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eipä oo kummonen ero, http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_R_transmission
Kerran LJ:n laatikossa on ykkönen 3.830:1 ja Rj:n laatikossa 3.928:1??? Mites se nyt noin voi mennä? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Samaa sanoo tää sivu: http://www.marks4wd.com/vehicle-info...dera-info.html |
|
#4
|
||||
|
||||
|
4.31 ykkönen löytyy LJ:n R151:stä, V6 Runnerin laatikossa on 3.83.
Tuo 4.31 sopii bolt-on kaikkiin R-sarjan laatikoihin, Jeepin AX-15:sta se myös käy. Sellaisen tuohon Comanchen laatikkoon vaihdoin viimeksi kun se oli levällään. Vielä tiheämpää 5.15 välitystä löytyy joistain Dynamiitin vaihteistoista, Myös se on bolt-on R-sarjan laatikoihin. Muistaakseni tuo oli mallimerkinnältään: G452 Marlin Crawler myy noita 5.15 ratas-sarjoja erikseen hyvään hintaan...... Viimeksi muokannut Jeeper : 30.03.2011 16:07 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Elikkä lj:n jakolootan sisuskalut rj:n jakolootaan,helppoo ku heinänteko.
![]() Olenko nyt oikeilla jäljillä näistä kaikista väitteistä vai lj:n R151:sen sisus rj:n G52 sisälle. |
|
#6
|
|||
|
|||
Ei.
Eli laitat siihen kokonaan MOLEMMAT laatikot läjästä,käyttäen sen jenkki hiluksin kytkinkoppaa. Huomaa että vaikka niistä puhutaan erillisinä laatikoina ne on oikeesti pultattu yhteen niin että näyttää yhdeltä puulta. Eli G52 ja R15xx laatikoiden sisukset EI käy ristiin. Myöskään hiluksin jakolaatikon hilppeet ei käy RJn jakikseen. Hiluxin PÄÄLAATIKON sisukset käy RJn päälaatikkoon. En muista oliko G ja R sarjalaisissa viel pituus erojakin ja jos on ni sit menee kardaanit uusiks. Jos siis laitat läjän laatikot ni sit välität sen päälaatikon uusiks saadakses pienemmän ykkösen. Jos jätät nykyset laatikot ni sittenki välität sen päälaatikon vaikka hiasen sisuskaluilla saadakses tiheemmän ykkösen,sillon tulee tosin harvempi pakki myös. TÄYSIN eri juttu on jakolaatikon välitys,LJ/RJ jakolaatikossa sai tietääkseni välitettyä sekä isoa että pikkupuolta tiuhemmaksi joihin joku seppä jossain tekee niitä tiuhentavia hammaspyöriä. Nii kukaan ei oo viel maininnu mikä välitys on LJ/RJ jakolaatikossa ja onks ne samat LJ ja RJ,luulisin et ne on samat.
Viimeksi muokannut RIPAX : 30.03.2011 21:18 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
lj:n jakolaatikkov. 1985-1992 2.295:1 ja rj:n jakoloota v. 1985-1992 2.276.1
Ei taida olla paljon vaihtamisen vaivaa jos nyt ees käyvät keskenään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan o:sj 413 jakolaatikko | mjp83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.10.2009 22:16 |
| Ostetaan sj 413 jakolaatikko | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.07.2009 21:21 |
| Ostetaan HJ jakolaatikko | Eissi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.11.2008 12:47 |
| Jakolaatikko | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.08.2006 16:51 |
| m:jakolaatikko | O/M/V Muut | 0 | 10.02.2003 09:05 | |