Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2011, 09:48
Dethlock Dethlock ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.06.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 315
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angelo Näytä viesti
Voisi tuo Ahosensetä tietää asiasta jotain.
Kukahan tämä setä on ja mistä tavoittaa? Uusi kansipahvi ja pultit on huomenna käpälässä ja pitäisi alkaa taas purkamaan tuota konetta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.02.2011, 12:25
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.614
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dethlock Näytä viesti
Kukahan tämä setä on ja mistä tavoittaa?
http://www.offroadpaja.fi/
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.02.2011, 12:26
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

www.offroadpaja.fi

P38 Rankuissa on tehtaalta lähtiessä BMW:n 2,5TD kutvonen nokikattilana.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.02.2011, 13:21
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ja tätä VM konversiota on ollu 4 pyttyisenä vanhemmassa Rankussa...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.02.2011, 10:24
Dethlock Dethlock ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.06.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 315
Perusasetus

Onko kellään ideoita miten tuon sylinteriputken kunnon saisi tutkittua purkamatta koko konetta? Tai miten kannattaisi edetä noin ylipäätään tämän projektin kanssa. Silmämääräisesti mitään jälkiä tai halkeamia en putkesta löydä männän ala-asennossa ja kun öljytilaankaan ei paineita mene niin renkaatkaan ei voi hirveästi vuotaa.

Motivaatio alkaa olemaan nollissa eikä huvittaisi turhaan purkaa ja vaihtaa palikoita vain todetakseen että ei auttanut. Mieluumin katsoisi kerralla kaikki paikat läpi ja korjaisi mitä tarvitsee että saisi auton takaisin liikenteeseen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.02.2011, 20:43
range mies range mies ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.10
Sijainti: ii
Viestit: 98
Perusasetus

meneekö nestettä öljyn sekaan??
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.02.2011, 21:04
Dethlock Dethlock ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.06.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 315
Perusasetus

Ei mene eikä anna painetta öljytilaan.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja range mies Näytä viesti
meneekö nestettä öljyn sekaan??
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.02.2011, 22:00
range mies range mies ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.10
Sijainti: ii
Viestit: 98
Perusasetus

melkeen pakko olla kannessa tai sitte sylinteri putken juuressa hiushalkeama..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Apuja kaivataan kotisivuihin.. nana Chit-Chat 11 23.01.2009 08:57
JEEP XJ apuja kaivataan!?! mch Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2009 13:26
VITARAssa ongelmia, apuja kaivataan ockelbo4500 Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2008 21:52
turbon ongelma, apuja kaivataan. Offroadrunner Tekniikka & Jutustelu 11 19.02.2008 16:39
Apuja kaivataan sevy.8 Tekniikka & Jutustelu 2 03.08.2005 11:08


Sivu luotu: 14:39 (GMT +2).