![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Näinhän se, jos pitäisi valita metsäkäyttöä ajatellen lukko vain toiseen päähän, niin se olisi eteen. Etupää on kuitenkin se joka "vetää" keulan esteiden yli. Perä kun edelleenkin aika usein seuraa keulan mukana
![]() Myös katukäyttöä ajatellen parempi, jos takana kitka niin löytyy vähän pitoa liukkaaseen, eikä puske niin herkästi. Itsellä ei kyllä ole kokemusta kitkalukosta edessä, ja monet sanoo että esim. Detroit trutrac (torsen. tyypin kitkalukko) on ihan toimiva edessä myös liukkaalla. Tiedä sitten. Mutta mieluummin se kytkettävä eteen, kitka taakse, myöhemmin sit päivittää takalukon kun siltä tuntuu ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lj:n lukot akseleihin? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.01.2010 06:10 |
O: patukan lukot akseleihin | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2006 21:16 |
O: patukkaan lukot akseleihin | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.10.2006 14:02 |
V: Tuulilasivene vaihdetaan Jeep Wagoneeriin | O/M/V Muut | 2 | 25.09.2005 08:08 | |
M: JEEP Dana 44 akselit | O/M/V Muut | 3 | 27.06.2005 21:40 |