Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 31.01.2011, 19:13
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
todennänäköisesti tuon 1.5l koneen turbo on tulitikkuaskin kokonen että se on enemmän ahdistin.
nyt pitää teidän vain hyväksyä että nissanin uudessa 1.5l koneessa on parempi teho hyöty suhde kuin toyotan sota aikaisessa maamoottorissa. ihanhan tämä on loogista. eli sama laittaa toyotaan nissanin 1.5l moottori niin etenee hyvä hyvin, ellei jopa paremminkin.
Hyötysuhde on varmasti parempi, mutta se ja huippuväännöt ei vielä riitä viemään 1.5 nismorellu mikälie konetta voittoon hojon keulalla. Joten se olet sinä jonka pitää hyväksyä se että pikku mylly ei vaan riitä isoon autoon, moottorilla on elämää muuallakin kuin vain tasan 1789,97564rpm kohdalla jolle nyt vain sattui huippu osumaan.

Selvä röllihän sinä olet, mutta kun nyt tekee mieli niin perkuleesti painias virtuaalisesti niin painitaan.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:KOVA:n avoharja kristian O/M/V Muut 1 25.07.2007 14:35
M: kova luu B-20 tekniikka MK O/M/V Muut 3 02.01.2005 22:03
Kova kate Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 5 23.05.2004 19:01
M:SJ 410 Avo/kova O/M/V Muut 0 30.11.2003 18:52
Kova huara Elmo Jokes 0 14.08.2002 07:31


Sivu luotu: 14:10 (GMT +2).