![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No se on sit vissii käytävä ostamassa se ja todeta se sit hyväks tai huonoks ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kone, laatikot ja perät taitaa olla täysin samat kuten Y60 sarjalaisessa, myös runko varmaankin ihan samanlainen, kori tietysti eri
![]() Mulla ei kokemusta Y61 mutta ei kai se kovin paljon erilainen oo kun Y60 jollanen itellä on. Kaikista parhaiten selviää kun ostat sellasen ja toteet sit että millanen on ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia näkyville!! ja vähä tietoja autosta.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pitänee nappasta jokunen kuva kuhan tässä jokupäivä kerkee
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Aja viimenen kilsa vähä rauhallisemmin jos olosuhteet sallii, niin ei tarvi paljoo käytellä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ok! Kiitti vinkistä
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() timeriLainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tuo ZD30DDTi-koneella ja automaagilla. Noin äkikseltään vähien kokemuksian perusteella autossa ei oo mitään yhtäläisyttä Y60 kanssa
![]() Kulutukset normi matka-ajossa 10-11 luokkaa ja kanttipyörityksessä 14-15 luokkaa. -P- Lainaus:
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 27.06.2011 17:22 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja sitten niissä Y61 ssä joissa 2.8 TD kone niin on sama käsittääkseni vain hieman päivitettynä, sekä laatikko ja jakolaatikko täysin sama kuin 2.8 TD Y60, mutta niissäkin on eroja sitten että mihin maahan on alunperin maahantuotu auto, kun ainakin saksaan uutena tulleissa ei oo ulosottoa kylessä niin laatikko on aivan täysin erilainen ulkoapäin tarkasteltuna. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ajettavuuden suhteen ei ole mitään yhtäläistä
![]() Koko alusta voimansiirtoineen ja liikkuvine osineen on tietojeni mukaan täysin uutta vs Y60, eli pidetään yhtenä vahvimmista vakioon laitetuista rakenteista. 2004 mallivuodelle tuli jonniin verran päivityksiä, mutta tais olla vaan koripuolelle ![]() Suomi-härpäke tuo minun yksilö on, vinssille on paikka keulassa, mutta enpäs ole sillä(kään) silmällä katsellut, että oisko mekaanista mahis pistää. Tosin liian hyvä metsään on tuo vietäväksi ja liian isokin. Ajelin viime kesänä WJ jeepillä kesätourilla ja sekin oli ehkä turhan suuri, mutta puoli metriä pitempi Nismo on jo liian massiivinen peli. Hiukkasen tekis mieli kyllä vaihtaa takaisin Diesel WJ:hin, mutta pitäs saada yhtä hyväkuntoinen, eikä viitsisi paskaa kauppakaan tehdä. Pärjäisin pienemmälläkin veturilla.
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Terrano vm -91 kokemuksia | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.02.2010 15:22 |
Nissan king kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.10.2009 20:57 |
Nissan Navara kokemuksia | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.09.2009 12:36 |
Nissan terrano 2,7 td Gsx vm.94? kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.06.2008 14:31 |
Patrol/Trooper kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.08.2007 08:15 |