![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nissanin 2,8D ja 3,5D Fiatin koneeseen.Aika matalakierroksisia kumpikin.Tuo Nissani taisi olla pulteilla suoraan kammen päähän kuten itsekin suunnittelit eikä se ollut kauhean paksu,olisikohan ollut 15-20mm. Tuo Fiatin oli tehty siten että sovitepalikkaan oli upotettuna kannantilat kampeen tuleville pulteille ja näiden väliin oli tehty kierteytetyt reiät johon tuli sitten vetolevy pultilla.Se taisi olla jotain +30mm.Siihen kyllä sitten olikin laadittu monenlaista lujuuslaskelmaa tarvittavista pulteista lähtien. No,täydellinen...Sen verran ettei läheskään kaikilla sorveilla eikä sorvareilla onnistu...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
itse en laittaisi mitään välilevyjä vauhtipyörän ja kampuran väliin sen sijaan vetolevyn uskaltaisin siirtää sen tuuman verran jo mainitulla tavalla...
tullu töissä vastaan parikin irronnutta vauhtipyörää (työkoneista) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kiihdytysvehkeistä tuttu räjähdysmatto sitte kytkinkopan ympärille...
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onkohan tuon koneen/käyttötarkoituksen tiedot kuinkakin salaisia? Ja tuon vetolevyn siirto vrt. vauhtipyörä lienee sama asia? vetolevyssä oleva turbiini toimii lisämassana, sitä että onko tuolla öljyllä osuutta asiaan, en tiedä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot | alticity | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.10.2010 12:40 |
| patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä | SEMMI | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.12.2008 18:58 |
| sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään | american | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 12:41 |
| Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? | veejii | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.10.2004 08:24 |
| Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 | |