Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2011, 15:52
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Nissanin 2,8D ja 3,5D Fiatin koneeseen.Aika matalakierroksisia kumpikin.Tuo Nissani taisi olla pulteilla suoraan kammen päähän kuten itsekin suunnittelit eikä se ollut kauhean paksu,olisikohan ollut 15-20mm.
Tuo Fiatin oli tehty siten että sovitepalikkaan oli upotettuna kannantilat kampeen tuleville pulteille ja näiden väliin oli tehty kierteytetyt reiät johon tuli sitten vetolevy pultilla.Se taisi olla jotain +30mm.Siihen kyllä sitten olikin laadittu monenlaista lujuuslaskelmaa tarvittavista pulteista lähtien.

No,täydellinen...Sen verran ettei läheskään kaikilla sorveilla eikä sorvareilla onnistu...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2011, 17:26
mechanic-71 mechanic-71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.07
Sijainti: Finland.Sastamala
Viestit: 121
Perusasetus

itse en laittaisi mitään välilevyjä vauhtipyörän ja kampuran väliin sen sijaan vetolevyn uskaltaisin siirtää sen tuuman verran jo mainitulla tavalla...
tullu töissä vastaan parikin irronnutta vauhtipyörää (työkoneista)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.01.2011, 22:19
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

Kiihdytysvehkeistä tuttu räjähdysmatto sitte kytkinkopan ympärille...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.01.2011, 04:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mechanic-71 Näytä viesti
itse en laittaisi mitään välilevyjä vauhtipyörän ja kampuran väliin sen sijaan vetolevyn uskaltaisin siirtää sen tuuman verran jo mainitulla tavalla...
tullu töissä vastaan parikin irronnutta vauhtipyörää (työkoneista)
Niin, tämä käyttötarkoitushan on vielä epäselvä?

Onkohan tuon koneen/käyttötarkoituksen tiedot kuinkakin salaisia?

Ja tuon vetolevyn siirto vrt. vauhtipyörä lienee sama asia?
vetolevyssä oleva turbiini toimii lisämassana, sitä että onko tuolla öljyllä osuutta asiaan, en tiedä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot alticity Tekniikka & Jutustelu 2 21.10.2010 12:40
patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä SEMMI Tekniikka & Jutustelu 0 07.12.2008 18:58
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 21:45 (GMT +2).