Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.01.2011, 05:02
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Aika paljon kiinni mihin moottoriin tuo on tulossa,joku rapiat kakstonnia kiertävä maamoottori vaiko kymppitonnin kiertävä virimoottori...

Mutta minulla on tiedossa että noita on tehty ja ihan ilman sen suurempia ongelmia,tosin tekijät ovat asiansa tuntevia ja sovitusten tarkkuus täydellinen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot alticity Tekniikka & Jutustelu 2 21.10.2010 12:40
patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä SEMMI Tekniikka & Jutustelu 0 07.12.2008 18:58
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 02:43 (GMT +2).