Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.03.2006, 20:14
american american ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.06
Sijainti: karkkila
Viestit: 425
Perusasetus

sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään


eli kun kytkin olis isompi tossa turbo versiossa niin voikohan ton kytkimen napata tosta vaparista siihen vauhtipyörineen.sitten vielä mahtaakos kampiakselin päähän tuleva pyörä sopia keskenään.ei se varmaan kyllä hyvä ole kun toi kytkin on pienempi, mutta kun se olis tossa vaparissa uusi ja ei taas viittis ostaa uutta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Oisko tarvetta SD33 ja SD33T koneen osille? VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.06.2006 19:02
Mitä eroa patrollin sd33 ja sd33t kansilla? Tekniikka & Jutustelu 1 25.02.2006 10:45
käykö ulosotto osastot keskenään hj-60--peretta ttapio Tekniikka & Jutustelu 3 25.05.2005 11:03
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 17:42 (GMT +2).