![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tilaa pitää saada nimenomaan vauhtipyörän ja kampiakselin väliin. Laatikkoa otetaan kanssa sama mitta taaksepäin kun vaihtupyörääkin. Moottori ei ole ulkop tasapainotettu, lähinnä ongelman tuo mun mielestä kiinnityspultit jotka venyy operaatiossa speiserin verran ja kampurassa ei oikeen oo tilaa tehdä ohjuriholkkeja jotka jeesais paikallaan pysymistä esim kytkin nepissä. Ja speiserin saa tehdä joku oikea koneistamo oikeista aineista ja oikealla opilla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot | alticity | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.10.2010 12:40 |
| patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä | SEMMI | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.12.2008 18:58 |
| sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään | american | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 12:41 |
| Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? | veejii | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.10.2004 08:24 |
| Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 | |