![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]() Kyllähän tuossa alkas olla jo raaka-aineet....
Tuohon tuhoon; olisko sittenkin parempi koittaa patentoida tuo jatkokappale kytkimen ja askin väliin?
Nimittäin tuo kampiakseli-vauhtipyörä paketti lienee yleensä painoitettu enemmän/vähemmän parina, ja tuo jatko ei ainakaan paranna tilannetta. Yhtään asiasta tietämättä, miten esim startti suhtautuu tuohon jatkokalikkaan? Jos pakko saada vauhtipyörää lähemmäs vaihteistoa(?), voisko kytkinkoppaa lyhentää? Jos päädyt tuohon vauhtipyörän ulostamiseen, niin tee se huolella, ja mahdollisesti parilla ylimääräisellä kohdistustapilla..... (Jos itse alkaisin moiseen operaatioon, niin: 1. adabteri pitäs sorvata kohdistuspinnoiltaan ja kiinnituspinnaltaan yhdellä otteellella. 2. poraisin adapterin molemmin puolin läpi jokaiseen pultinväliin paikan esim. 8x20 rullalaakerille tapiksi (noin 7,9? milliseen reikään menee prässillä). 3. ennen kasausta kevyt hiekkapuhallus kaikille adapterin ja sen vastaisille pinnoille, ja täydellinen puhdistus! 4. kasaisin tuon paketin ikuisuus lukitteella, ja nimenomaan ainakin yhteenpuristuvilla pinnoilla.) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot | alticity | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.10.2010 12:40 |
patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä | SEMMI | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.12.2008 18:58 |
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään | american | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 12:41 |
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? | veejii | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.10.2004 08:24 |
Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 |