Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 29.12.2010, 20:57
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maurichia Näytä viesti
menee vähän offtopikiksi mutta miksi auto kannattaa käynnistää kytkin pohjassa vaikka vaihde olisi vapaalla? enkä kysy tätä nyt vittuillakseni vaan ihan tosissani koska itse ainakin oppinut siihen tuon evon kanssa että ei koskaan kytkintä pohjaan startatessa koska se syö kampiakselin laakerointia tuossa minun mallissani ainakin...
siksi jos haluat esim. hj:n paremmin käyntiin talvella kun kytkin pohjassa ei pyöri laatikko. vie vitusti startti tehoa jos käynnistää ilman kytkintä, laatikko on niin kohmelossa pakkasilla.

en jouvva nyt selittää 'tarkemmin', kyllä te tiijätte jotka olette vähän enemmän ajaneet autolla, perus juttuja
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 29.12.2010 21:05
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin latausjännite? js79 Tekniikka & Jutustelu 61 22.07.2015 08:34
kinkg cap latausjännite Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 05.10.2009 13:18
Paljonko BJ-40:n latausjännite? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 09.02.2006 22:36


Sivu luotu: 06:49 (GMT +2).