Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #37  
Vanha 10.11.2010, 18:14
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MikZ Näytä viesti
Mitenkäs nelilinkin ja simpukkaohjauksen töyssykäyttäytyminen eroaa lehtijousista ja simpukkaohjauksesta, joka suurimmassa osassa näitä vekottimia taitaa vakiona olla? Kummassakin versiossa akseli pysyy joustoissa keskellä, joten tuskin se siitä sen hurjemmaksi muuttuu.
No niimpä onkin. Tämän takia on myynissä drop pitman armeja jotta saatais raidetanko vaakaan.

Voi olla että raidetanko ja panhardi jotka ei ole sopivasti yhdensuuntaiset käyttäytyy villimmin,
varsinkin jos kumpikaan ei ole vaakasuorassa tai edes lähellä. Perustuu kokemukseen.

Lehtijousivehkeistä ja nelilinkki etupäällä varustetuista pelkkää pähkäilyä asian tiimoilta.

Nii ja kuvia Repro
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).