![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nelilinkki etupäässä ja simpukkaohjaus voi aiheuttaa mielenkiintoisia liikkeitä tiellä ajettaessa johonkin isompaan heittoon, luulisin.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuon pannhardin aiheuttaman sivuttaisliikkeen sais helepoiten aisoihin Watt-linkillä tahi Mumford-linkillä?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Säädä panhardilla siten, että keskellä on palkeet suorassa, epäilen ettet kuitenkaan aja pussit tyhjinä (kuin viikonloppujen jälkeen) maastossa.
Kokeileppa tuupata yks nurkka kerrallaan ylös, niin sithän sen worst case scenarion pääsee näkemään. Pahinhan on, että ristiriipunnassa sisäänjoustava puoli nipistää palkeen puhki. Olikos tossa ulosjoustoo rajotettu vai hoitiko palkeet sitä hommaa? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vielä ei uskalla nurkka kerrallaan pumpata, pitää tehdä vähän tukia. Ei oo ulosjoustoo rajoitettu mitenkään, mutta ei sen kyllä noin paljoa tarvitse joustaa ulos, iskarit varmasti rajoittaa omansa kunhan ne saa paikalleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos talveksi/mutalammikoihin haluaa katon päälle niin sille joutuu jotain tekemään koska kori on kutistunut pesussa. 37" Iroccia myös soviteltu alle.
Mahtuu olemaan takana sekä edessä. Takaikkunoiden kohdalla oli ruostetta. Ruosteet ulosmitattiin. POTSLOJO, perskeles puolet katosta putosi lattialle. Taas uutta viivaa vedetty (peltiin) Ja sinnehän se ois paikalleen heitetty ja hepattu vähän kiinni. Kohtahan se näyttää jo ihan autolta taas. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toi mumford oli ihan uus tuttavuus. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Orjaki on pääsy kuvaan :-D
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Korit kutistuu pesussa mutta renkaat näyttää turpoovan
![]()
__________________
Montenegro Racing 69 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.bowler-offroad.com/HANDLING.htm http://www.bowler-offroad.com/RAIDRAMLIFT%20ANIM2.html edessä ovat kylläkin tyytyny perinteisiin jakareihin+pannhardiin. Etuakselilla Watti/Mumfordi taitas vaatia sitten hydro-ohjauksen ettei rupee renkaat kääntyilemään omia aikojaan joustoissa. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Onx Repro noi pokkerit jäämässä jouten? Miten pienet ne on?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
"Eij ola! Ota ananas, sama maku!"
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Tästä projektista tulee joko jotain suurta, tai sitten tää menee reilusti vituiksi.
![]() Mutta radikaali asenne, pisteet siitä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei oo tosin koskaa tullut moisilla ajettua. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mikä on Irokin leveys, millä vanteella, ja mikä on todellinen halkaisija?
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Eikös toi ny mee jo hiukan liioitelluks touhuks, ku aletaan jo muutenkin kääpiömäistä koria viel lyhentään.
![]() ![]() ![]() ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja eiks Voldissis ole toi watt jutska
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs nelilinkin ja simpukkaohjauksen töyssykäyttäytyminen eroaa lehtijousista ja simpukkaohjauksesta, joka suurimmassa osassa näitä vekottimia taitaa vakiona olla? Kummassakin versiossa akseli pysyy joustoissa keskellä, joten tuskin se siitä sen hurjemmaksi muuttuu.
|
#19
|
||||
|
||||
![]()
jep ja olen nähnyt tuolla kisoissa sun muualla pyöriessäni väärin päin laitettuja panhardeja jossa tilanteen pitäisi olla vielä hurjempi ja onhan ne tainneet tiellä pysyä nekin, että tuskin tuo nyt niin huono on ajaa vaikka vähän renkaat joustossa kääntyisikin ja tuntuu tuo LJ:n vakio ohjauskin vetelevän minne sattuu, kun tuollainen sisään jousto tilanne tulee. liekkö johtuu siitä että panhard tanko ei ole saman mittainen kuin ohjauksen tanko?
|
#20
|
||||
|
||||
![]()
Onkos tämä edistynyt viime aikoina?
__________________
Montenegro Racing 69 |
#21
|
||||
|
||||
![]()
On on, hitaasti tosin.
Katon liitos hitsattu ja sisäpellit kevennetty skutsiin. ![]() Viel pitäs kiinnikkeet tehdä loppuun. |
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Noh, ei tästä niin hiljaista tarvi tehdä kun suorahampainen vaihdelaatikko on kiilunut silmissä alusta alkaen.
![]() Sellaisen löytyminen tuon moottorin perään onkin jo vähän vaikeampi homma. Pitää se alkuperäinen kattotuki hepata paikalleen kunhan saa katon ensin jotenkin istumaan paikalleen kiinnikkeineen. |
#24
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Voi olla että raidetanko ja panhardi jotka ei ole sopivasti yhdensuuntaiset käyttäytyy villimmin, varsinkin jos kumpikaan ei ole vaakasuorassa tai edes lähellä. Perustuu kokemukseen. Lehtijousivehkeistä ja nelilinkki etupäällä varustetuista pelkkää pähkäilyä asian tiimoilta. Nii ja kuvia Repro
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |