|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ei oo tosin koskaa tullut moisilla ajettua. |
#177
|
||||
|
||||
Lainaus:
Toi mumford oli ihan uus tuttavuus. |
#178
|
||||
|
||||
Orjaki on pääsy kuvaan :-D
|
#179
|
||||
|
||||
Korit kutistuu pesussa mutta renkaat näyttää turpoovan
__________________
Montenegro Racing 69 |
#180
|
||||
|
||||
Lainaus:
Mikä on Irokin leveys, millä vanteella, ja mikä on todellinen halkaisija?
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#181
|
||||
|
||||
Eikös toi ny mee jo hiukan liioitelluks touhuks, ku aletaan jo muutenkin kääpiömäistä koria viel lyhentään. .
|
#182
|
||||
|
||||
Lainaus:
http://www.bowler-offroad.com/HANDLING.htm http://www.bowler-offroad.com/RAIDRAMLIFT%20ANIM2.html edessä ovat kylläkin tyytyny perinteisiin jakareihin+pannhardiin. Etuakselilla Watti/Mumfordi taitas vaatia sitten hydro-ohjauksen ettei rupee renkaat kääntyilemään omia aikojaan joustoissa. |
#183
|
||||
|
||||
Onx Repro noi pokkerit jäämässä jouten? Miten pienet ne on?
|
#184
|
|||
|
|||
Lainaus:
Ja eiks Voldissis ole toi watt jutska
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#185
|
||||
|
||||
Niin se Paulikin joskus puhelimessa nauroi!
|
#186
|
||||
|
||||
"Eij ola! Ota ananas, sama maku!"
|
#187
|
||||
|
||||
Tästä projektista tulee joko jotain suurta, tai sitten tää menee reilusti vituiksi.
Mutta radikaali asenne, pisteet siitä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#188
|
||||
|
||||
Mitenkäs nelilinkin ja simpukkaohjauksen töyssykäyttäytyminen eroaa lehtijousista ja simpukkaohjauksesta, joka suurimmassa osassa näitä vekottimia taitaa vakiona olla? Kummassakin versiossa akseli pysyy joustoissa keskellä, joten tuskin se siitä sen hurjemmaksi muuttuu.
|
#189
|
||||
|
||||
jep ja olen nähnyt tuolla kisoissa sun muualla pyöriessäni väärin päin laitettuja panhardeja jossa tilanteen pitäisi olla vielä hurjempi ja onhan ne tainneet tiellä pysyä nekin, että tuskin tuo nyt niin huono on ajaa vaikka vähän renkaat joustossa kääntyisikin ja tuntuu tuo LJ:n vakio ohjauskin vetelevän minne sattuu, kun tuollainen sisään jousto tilanne tulee. liekkö johtuu siitä että panhard tanko ei ole saman mittainen kuin ohjauksen tanko?
|
#190
|
||||
|
||||
Onkos tämä edistynyt viime aikoina?
__________________
Montenegro Racing 69 |
#191
|
||||
|
||||
On on, hitaasti tosin.
Katon liitos hitsattu ja sisäpellit kevennetty skutsiin. Viel pitäs kiinnikkeet tehdä loppuun. |
#192
|
|||
|
|||
Lainaus:
Voi olla että raidetanko ja panhardi jotka ei ole sopivasti yhdensuuntaiset käyttäytyy villimmin, varsinkin jos kumpikaan ei ole vaakasuorassa tai edes lähellä. Perustuu kokemukseen. Lehtijousivehkeistä ja nelilinkki etupäällä varustetuista pelkkää pähkäilyä asian tiimoilta. Nii ja kuvia Repro
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#193
|
||||
|
||||
Kai jotain tukea kuitenkin kattopellille värkkäsit? Katto pitää meinaan ajaessa veikeetä pauketta jo pelkästään poistamalla sen onnettoman vakiotukiraudan!
__________________
-Pauli- |
#194
|
||||
|
||||
Noh, ei tästä niin hiljaista tarvi tehdä kun suorahampainen vaihdelaatikko on kiilunut silmissä alusta alkaen.
Sellaisen löytyminen tuon moottorin perään onkin jo vähän vaikeampi homma. Pitää se alkuperäinen kattotuki hepata paikalleen kunhan saa katon ensin jotenkin istumaan paikalleen kiinnikkeineen. |
#195
|
||||
|
||||
Elä heppaa. Parempi tulee kun käännät sellaista hattu listaa ja liimaat sen kiinni. Eihän se tehtaaltakaan ole kuin liimalla kiinni.
|
#196
|
||||
|
||||
No nyt on hyvä syy olla tekemättä mitään kun hävis sähköt koko kaupunginosasta, jäi vaan migin kahva kattoon roikkumaan.
|
#197
|
||||
|
||||
Pimees on hyvä tehä vaik karttureita SukiSukin takapenkillä, eiku penkille Laitas hakkeri kuvia näkyville, ni saa laiskemmatkin motivaatiota omiin rojekteihin.
|
#198
|
||||
|
||||
Lainaus:
Sinne se kahva jäi roikkumaan ja odottamaan seuraavaan päivään että sähköt palaa. B-pilarin kohdalle korinkannakkeille vahvikkeet sen jälkeen kun katsoi Maken ja auton pyörimistä rinteestä alas. Kori firman pajalle (tilavampi) ja kaarien vääntelyyn. Semmoset siihen nyt tuli, saumatonta putkea. 48,5mm pääkaari ja loput 38,2mm (tai jotain sellaista) On muuten uskomattoman vaikeaa löytää putken taivuttimen lestiä tolle 38,2mm putkelle! Etuputkien vääntely sen takia jatkuu ens viikonloppuna (toivottavasti!) Kattokin istuu paikalleen. |
#199
|
||||
|
||||
Alkaa tuo kori oolemaan jo mellko puhdas maalistakin. Pelkkä lakka vaan päälle, ni ei tarttee ees maalata.
|
#200
|
||||
|
||||
Näppärää kun kuljetuskalustoksi riittää lyhyt paku.
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |