Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 28.10.2010, 07:53
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Rice Näytä viesti
Lainaan vähän topiccia kun ei viitti toista turbo keskustelua tän takia alottaa.

Mulla on patrollin koneessa just saman näkönen s2 ja siinä se ei herää oikeen hääviin. Kyllähän se paranti semmoista ohitus kiihtyvyyttä mutta kun ei ole tullut katsastettua autoa enkä ajele sillä enää tiellä.

Olisiko mitään järkeä laittaa tommosta vw 1.8t golffissa ollutta kkk ahdinta ja käyttää pientä painetta. Tuossa ois hukkaportti ja heräis varmaan hyvin mutta sulaako mylly tuolla?

Ahdin on samaa kokoluokkaa kun tuo ekan sivun gt17 garrett ja bensa vehkeistä näillä on otettu +/- 200hp. Mulle riittäis tuosta 3.3 dieselistä vaikka 120hp ja laaja vääntö.
Kokeile, sillä se selviää siis varsinkin jos se on bensa koneesta. Eikä se kone hetkessä sula.

Se oma 3 garretti joka on tuollaisesta patrollista, antaa max 1 barin,tai antaa enemmänkin mutta alkaa isommilla kierroksilla selväsi ahdistaa.0.8-1 on aika sopiva siinä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Flektin anturin asteluvun valintaa Krisse Tekniikka & Jutustelu 7 26.07.2010 17:47
Hiace LJ HiLux perä?Auttakkee tomikoo Tekniikka & Jutustelu 11 27.04.2010 17:39
Kertokaas LäJä-gurut jpl Tekniikka & Jutustelu 10 26.01.2005 18:53
LA gurut huom ! pee Tekniikka & Jutustelu 3 21.09.2004 07:11
O: Lj:n ahtimen osia Jeeper O/M/V Muut 0 31.01.2004 13:06


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).