![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Lainaan vähän topiccia kun ei viitti toista turbo keskustelua tän takia alottaa.
Mulla on patrollin koneessa just saman näkönen s2 ja siinä se ei herää oikeen hääviin. Kyllähän se paranti semmoista ohitus kiihtyvyyttä mutta kun ei ole tullut katsastettua autoa enkä ajele sillä enää tiellä. Olisiko mitään järkeä laittaa tommosta vw 1.8t golffissa ollutta kkk ahdinta ja käyttää pientä painetta. Tuossa ois hukkaportti ja heräis varmaan hyvin mutta sulaako mylly tuolla? Ahdin on samaa kokoluokkaa kun tuo ekan sivun gt17 garrett ja bensa vehkeistä näillä on otettu +/- 200hp. Mulle riittäis tuosta 3.3 dieselistä vaikka 120hp ja laaja vääntö. Viimeksi muokannut Jeep-Rice : 28.10.2010 07:07 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Flektin anturin asteluvun valintaa | Krisse | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.07.2010 17:47 |
Hiace LJ HiLux perä?Auttakkee | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.04.2010 17:39 |
Kertokaas LäJä-gurut | jpl | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.01.2005 18:53 |
LA gurut huom ! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2004 07:11 |
O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |