![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
turbiiinipuolen irrotuksesta
Vesijäähdytteisistä ahtimista saa turbiinipesän irti nätisti kun laittaa kylmän veden virtaamaan ahtimen läpi ja samalla lämmittää kosaanilla turbiinipesäää.. gt17 garretissa lupsahti turbiinipesä melkeen itestää irti ja muuten ei milllään ilman vettä....
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Hyvä vinkki vaikeita tapauksia varten!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaan vähän topiccia kun ei viitti toista turbo keskustelua tän takia alottaa.
Mulla on patrollin koneessa just saman näkönen s2 ja siinä se ei herää oikeen hääviin. Kyllähän se paranti semmoista ohitus kiihtyvyyttä mutta kun ei ole tullut katsastettua autoa enkä ajele sillä enää tiellä. Olisiko mitään järkeä laittaa tommosta vw 1.8t golffissa ollutta kkk ahdinta ja käyttää pientä painetta. Tuossa ois hukkaportti ja heräis varmaan hyvin mutta sulaako mylly tuolla? Ahdin on samaa kokoluokkaa kun tuo ekan sivun gt17 garrett ja bensa vehkeistä näillä on otettu +/- 200hp. Mulle riittäis tuosta 3.3 dieselistä vaikka 120hp ja laaja vääntö. Viimeksi muokannut Jeep-Rice : 28.10.2010 07:07 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se oma 3 garretti joka on tuollaisesta patrollista, antaa max 1 barin,tai antaa enemmänkin mutta alkaa isommilla kierroksilla selväsi ahdistaa.0.8-1 on aika sopiva siinä. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Onkohan IHI turbo rhb5 liian pieni fööni 3B koneen kylkeen? Olisi tarjolla tuommoinen, äkkiä mitattuna imu 32mm, pako 38mm... Kuulemien mukaan 335 bemmin kyljessä ollut, mutta mitenlie toimisi Bertassa?
__________________
Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kuvia: aiheen pakosarja, ulkomaan ihme välilaippa ja pari kuvaa omasta kötöstyksestä, jossa on irtolaippojen väliin paksuseinäisestä ainesputkesta lekalla toisesta päästä suorakaiteen muotoon taottu osa T3-reikää varten. Koko kappaleen hitsasin ensin MAGilla, sitten lipsuttelin reunahaavat TIGillä, oikaisin laippapinnat jyrsimällä ja lopuksi teräskuulapuhalsin sen. Väliosaan sai näppärästi myös paikan pakokaasun lämpömittarin anturille sekä nipan pakopainemittarille. Yllättävän hyvin on keksintö pysynyt kasassa, kilometrejä on jo yli 10 000 takana ja sääliä ei ole tunnettu. Viimeksi muokannut JF : 27.10.2010 13:59 Perustelu: Muutokset on muutettu. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Flektin anturin asteluvun valintaa | Krisse | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.07.2010 17:47 |
| Hiace LJ HiLux perä?Auttakkee | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.04.2010 17:39 |
| Kertokaas LäJä-gurut | jpl | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.01.2005 18:53 |
| LA gurut huom ! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2004 07:11 |
| O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |