![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#22
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Solmurauta;698935]Tee niinkuin se on alunperinkin usein tehty:
n. 20mm paksu ohutseinäinen teräsputki ja siihen putkien välille n. 10cm letkuliitos öljypohjaan öljypinnan yläpuolelle. Jätä kaikki hydrauliikkaliitokset paluuputkesta pois koska niissä kierreliittimissä on usein joku 8mm reikä joka on liian pieni paluuletkuun. Volvossa vinokoneessa on hienosti tehty paluuputki: 21mm teräsputki ahtimelta suoraan lohkoon alamäkeä ja tiivisteenä silikonirengas lohkossa, parempaa ei voi olla.[/quo Juu näin on paluu puolella... Jos orggis on 20mm mikä on hyvin yleinen kaikissa turboissa,nii ei ainakaan yhtään pienempää. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
Turbon kunnosta | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2009 21:30 |
turbon huolto | Jesseh | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.04.2007 11:19 |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
Turbon huoltoa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.09.2006 13:36 |