Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 25.09.2010, 20:42
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
Turbo menossa vaihtoo niin nyt ois muutama kysymystä. Elikkä eikös vakio turbossa ole se mehupillin kokonen putki öljyn tulo ja paksumpi öljyn paluu? uuden turbon tulo öljy putki varmaan siitä samasta kohtaa otetaan vai oletteko tehneet jotain muita viritelmiä? uuden putken liittäminen samalaisella mikä on vakiona vai vaihtaa sinne joku semmonen mihin lemmarilla tai jollain putki kiinni?


<<<suositus ei sääntö: Turbolle tuleva öljy: kannattaa teetättää teräspunos letkulla ja prässätyillä Hydrauliikka päillä ja soveltaa nipoille esim.Turbon ylä runkoon voi tehdä hyd.nipalle kierteen ja nipan alle kuparirikka tiivistämään kun muistaa kunnolla sit putsata lastut hyvin pois. Tai jos alk peräisessä jokin kierre niin taulukosta kahtomaan sopivia nippeleitä.

Paluu puolella ei juuri painetta keräänny kun öljy valuu vain öljypohjaan joten kuumutta kestävä letku sinnekin : Suositus Siliconletku klemmareilla toimii.. Kun vain kestää lämmintä kun pakopesä hohtaa 10cm päässä punaisena...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turbon leimaus BJ:hin? Setä Tekniikka & Jutustelu 6 19.08.2009 20:13
Turbon kunnosta Pafo Tekniikka & Jutustelu 4 24.01.2009 21:30
turbon huolto Jesseh Tekniikka & Jutustelu 4 20.04.2007 11:19
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
Turbon huoltoa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 20 14.09.2006 13:36


Sivu luotu: 00:32 (GMT +2).