![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Taitaa mitsun ahtimen 1500€ olla aika kaukana budjetista. Tuollahan jo tuplais auton hinnan. Tuli vähän ajeltua ja moottori tuntus tyhjäkäynnillä heiluvan aika rajusti. Lienee moottorin tyynyt antautuneet valtavan voiman alla. Saako uusia vielä vai pitääkö itte askarrella.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
En minä moista löytänyt sieltä sivuilta vieläkään. TD04 näyttää olevan 569 euroon, mutta missä se td05 on?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
No on semmonen ainakin nissanforumilla yms. eli jos kysyy säpolla saa sellaisenkin.
Vai minkä hintaista ja minkälaista turboa olet etsimässä?
__________________
Holset siellä lukee.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mitä h... Kk sit soittelin turbohuoltoon Mitsun TD04-09:n huollostakin, niin arvioitu kunnostus ois alk. 350€:n seudusta... Ja UUSI vastaava hyrrä ois sit ovh. 1590€.a... Ois kyllä saanu sit 1200€:n hintaan sellasen... Mut ei tullu silti kauppoja kumpaankaan suuntaan... Holset We221:stä ois sillon saanu 590€:n hintaan UUTTA eräältä katajostolta Tampereen suunnalta, mutta oli ehtinyt myydä sen hyrränsä.. Tuo suoraan Japanista ahtimia, ja ois ollut Garret GT22:nekin ton Holsen kaa suht samoissa hinnoissa, mutta sekin oli mennyt ku soittelelin...
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
ja siitä vielä Mitsubishi ahtimet tarjouksessa ....
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mitä noiden Turbojen kanssa bensapuolella pelannut, niin ei noi Mitsut kaikkein laadukkaimpien ahtimien maineessa ole..
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitsu tekee hemmetin hyviä ahtimia.
__________________
Holset siellä lukee.. Viimeksi muokannut Solmurauta : 03.08.2010 20:01 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Turbo menossa vaihtoo niin nyt ois muutama kysymystä. Elikkä eikös vakio turbossa ole se mehupillin kokonen putki öljyn tulo ja paksumpi öljyn paluu? uuden turbon tulo öljy putki varmaan siitä samasta kohtaa otetaan vai oletteko tehneet jotain muita viritelmiä? uuden putken liittäminen samalaisella mikä on vakiona vai vaihtaa sinne joku semmonen mihin lemmarilla tai jollain putki kiinni?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Siellähän on banjoliitos koneen päässä. Teetä letku Hiflexillä tms, banjon malli tuskin on mikään erikoisempi tapaus jota ei heiltä sais. Ei mitään klemmariviritelmiä kannate tehä.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
niinhän se kyllä kannattaakin. Mites toi paluu putki sitten?
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
<<<suositus ei sääntö: Turbolle tuleva öljy: kannattaa teetättää teräspunos letkulla ja prässätyillä Hydrauliikka päillä ja soveltaa nipoille esim.Turbon ylä runkoon voi tehdä hyd.nipalle kierteen ja nipan alle kuparirikka tiivistämään kun muistaa kunnolla sit putsata lastut hyvin pois. Tai jos alk peräisessä jokin kierre niin taulukosta kahtomaan sopivia nippeleitä. Paluu puolella ei juuri painetta keräänny kun öljy valuu vain öljypohjaan joten kuumutta kestävä letku sinnekin : Suositus Siliconletku klemmareilla toimii.. Kun vain kestää lämmintä kun pakopesä hohtaa 10cm päässä punaisena... |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
Turbon kunnosta | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2009 21:30 |
turbon huolto | Jesseh | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.04.2007 11:19 |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
Turbon huoltoa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.09.2006 13:36 |