Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2010, 10:19
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertura Näytä viesti
Joku ehkä saattaisi tuon vinkin perusteella mennä säätämään Throttle Valve -vaijeria (siis TV-vaijeria), hyvähän se kuitenkin on telkkarikin laittaa ojennukseen.
Mist se sellaine mahtaa löytyä ja mikä sen tarkoitus on?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2010, 14:17
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi Näytä viesti
Mist se sellaine mahtaa löytyä ja mikä sen tarkoitus on?
Autoa sen kummemin tuntematta,jostain kohtaa kaasupolkimelta/syöttöpumpulta vaihdelaatikolle.Kick-down vaijeriksikin jossain piireissä sanovat...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2010, 16:06
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Autoa sen kummemin tuntematta,jostain kohtaa kaasupolkimelta/syöttöpumpulta vaihdelaatikolle.Kick-down vaijeriksikin jossain piireissä sanovat...
Oisit heti sanonu et kickdown vaijeri. On hiuka selkeempi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2010, 19:28
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ethän vaan ole mennyt ajamaan sillä!


TV control cable ja Kick down ei oo sama asia , usko pois, ja niiden säätö oma asiansa. Laitoin terminologiaa että sun ois helpompi googletta, sieltä löydät faktaa ,täältä mielipiteitä ,mulla on samanlainen peli jo parikytvuotta, ja mielipidettä löytyy, löytyy myös korjausopas ko.autolle. niin ja paaaaljon remppaa on tehty!
kokeile säätöä vaikka:- kaasupohjassa vaijerista kaikki löysät pois (kone sammuksissa) varmistu että vaijeri on ehjä eikä rispaantunut ja jumitteleva
Keskipakoventtiili jos jumittaa vaihteet menee aika hyvin sekasin ,ei vaihda ,ja jos vaihtaa haluaa pitää myös sen päällä. Jakolaatikko irti, häntä pois, ja sieltä löytynee keskipakoventtiili, en tiiä mikä englanniksi, kokeile vaikka... g.point
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.09.2010, 21:46
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
TV control cable ja Kick down ei oo sama asia , usko pois, ja niiden säätö oma asiansa. Laitoin terminologiaa että sun ois helpompi googletta, sieltä löydät faktaa ,täältä mielipiteitä ,mulla on samanlainen peli jo parikytvuotta, ja mielipidettä löytyy, löytyy myös korjausopas ko.autolle. niin ja paaaaljon remppaa on tehty!
kokeile säätöä vaikka:- kaasupohjassa vaijerista kaikki löysät pois (kone sammuksissa) varmistu että vaijeri on ehjä eikä rispaantunut ja jumitteleva
Keskipakoventtiili jos jumittaa vaihteet menee aika hyvin sekasin ,ei vaihda ,ja jos vaihtaa haluaa pitää myös sen päällä. Jakolaatikko irti, häntä pois, ja sieltä löytynee keskipakoventtiili, en tiiä mikä englanniksi, kokeile vaikka... g.point
Kyl sil joka päivä tulee ajeltu.. Kyl siin vaihtuu vaihteet, et ei ne päälle jää. Mut MUN MIELESTÄ se vois vaihtaa pienemmil kierroksil mitä nyt. JOs ajaa kuuttakymppii, ni se pitää jotai kakkosta pääl ja kierrokset siel.. Jossai. Sit ku polkaisee hiuka ni se laittaa isommal mut sit taas vauhtiki on heti 80..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.09.2010, 11:19
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.791
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi Näytä viesti
Kyl sil joka päivä tulee ajeltu.. Kyl siin vaihtuu vaihteet, et ei ne päälle jää. Mut MUN MIELESTÄ se vois vaihtaa pienemmil kierroksil mitä nyt. JOs ajaa kuuttakymppii, ni se pitää jotai kakkosta pääl ja kierrokset siel.. Jossai. Sit ku polkaisee hiuka ni se laittaa isommal mut sit taas vauhtiki on heti 80..
aika hurja jos siellä 2-3000 kohdilla huutaa 60 ajettaessa mulla on kierrokset 60 vauhdeissa 5:sella 1500 joka kuulostaa jo aika kovilta kierroksilta hirvee melu ja 6:sella 1100
mitä sullaon kulutus ?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.09.2010, 17:24
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
aika hurja jos siellä 2-3000 kohdilla huutaa 60 ajettaessa mulla on kierrokset 60 vauhdeissa 5:sella 1500 joka kuulostaa jo aika kovilta kierroksilta hirvee melu ja 6:sella 1100
mitä sullaon kulutus ?
Jos tuoho mittariin o luottamista ni kyl se tollai menee.. Pääl 2k ainaki on. Sit ku ajaa 80-90 ja od ja turbiinilukko pääl ni kierrokset hiuka pääl 1k.

Kulutus oli tuossa alussa jotai 13nurkil ku ajeli nurkkaa ja matkaa sekaisi ja hiuka polki silloitällöi. Nyt tuo vuotaa jostai suodattimen läheltä aika rankasti, ni en ole tohtinu laskea kulutusta. Pitää ottaa nissani käyttöö että ehtii tuoho kunnol perehtymään..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
bj-40 & ford f250 7.3T -TDi- tdi Maasturiprojektit 292 03.07.2010 16:45
Myydään Myyty:FORD F250 7.3D 4X4 -90 awo O/M/V Ajoneuvot 4 07.06.2009 00:29
Myyty KTM EXC-F250 Tourinki O/M/V Ajoneuvot 0 04.01.2009 16:34
Ford F250 ZTR Tekniikka & Jutustelu 0 06.05.2008 21:44
korotusta ford f250:seen (osat jenkeistä?) kaskinikki Tekniikka & Jutustelu 5 29.11.2007 20:08


Sivu luotu: 08:10 (GMT +2).