Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
no minä tilasin hanan jarimäeltä kun muualla on ollut niin pirun hankalaa etteivät ole suostuneet suunnilleen edes tilaamaan tollasii... mäellä saattaa jopa olla hyllyssä tai suunnilleen viikossa tulee ameriikoista.
kaiketi ton jousihässäkän poistamisella nafta virtaa paremmin en tiedä onko suurta eroa tai vaikutusta mihinkään mutta ihanku ois kiihtyny vähän paremmin sitä tietenki vaa kuvittelee.....  ei siitä haittaakaan ollut eikä tuolla ole mitään virkaa ei vaan anna polttoainetta jos olet unohtanut pistää suodattimen paikoilleen.
taas omas foorttis ongelmii ku takapalat loppu ja nytku palat tuli ni oikeen puolen takapalat oli jo kadonneet  oma vika mutta pakko vaan jotenki ajaa töihin.. nyt sitte uudet männät ja levy samalla on se niin halpaa 
sain sen viel silleen kasaan että pystyy ajamaan vahingoittamatta enempää saa nähä millon osat tulee kaikki jenkeistä tietenki
mä oon miettiny jos ostais eteen jotkut korotussarjan jouset ku takapää on melkein 20 sennttii ylempänä eika kovin kalliita mitä nuita jenkki hintoja olen katellu
ainii ! ja renkaat on tilattu vähän karkeempaa :P
|
Eli jarimäeltä se hana siis...
Oleks jousia kattonu jostai jo? Ite katellu nyt summitilt ainaki, mut onko jossai halvempaa ja/tai helpompaa tilata?
Mun mielestä toi suodatinmalja on erilainen. TUossa ohjeessa ku neuvotaa ne kaks ruuvia ottaa pohjalta irti, et saa sen suodattimen sisäl tulevan pillin ylös, ni ei mul ole mitää ruuvei siel pohjal. En tosin ole varma, mut mun mielest moisia siel ei ole.
Mulla taas on koko paketti liian matala. Vetokoukun mukaan ku mittaa ni perse olis 10cm liia alhaal. Ja keula taas varmaa sen viitisen sentii ainaki. Se arvio perustuu siihe et vois kuvitella et joustovaraa tarttis olla sen 10sentin nurkilla.. Ja muutenki toi on takamatala.