![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
hienon näköinen peli
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Melkosen komia! Kyllä vanteet ja renkaat auton tekee.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nyt on hyvä, ei mitää liikaa ja kokonaisuus kohdallaan.
Sitä ei moni ajattele ennenkuin itse huomaa, kuinka paljon rengaskoon pienikin kasvattaminen puuduttaa auton ja tekee koneesta laiskan. Huomasin itse dramaattisen hyytymisen joskus kun vaihdoin h-autoon alkuperäisten 175/70-14 renkaiden tilalle 215/45-17 pyörät. Välitykset oli aivan liian pitkät, eikä auto kiihtynyt juuri mihinkään.
__________________
KYM |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei mun makuun noin littanat kumit, mutta samapa tuo. Ei kiistellä makuasioista, kukin tyylillään.
Lainaus:
Laita kuskinpuolen etufillariin camperia vähän plussalle enempi niin pitäisi mun käsityksen mukaan ehkäistä ojaan kulkeutumista. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia kehuista, niitä kuulee harvoin.
![]() Keula pelaa nyt liki oikein. Tarkoittaa että kytkennät toimii ja hydrauliikka pelaa kuten pitääkin. Liki meinaa, että ilmaa on ilmeisesti vielä etusylintereissä, koska nypyttää töyssyissä vaikka paluu kuristuksen kääntää kiinni. Kuristus kyllä sulkeutuu täysin, koska keulan paine nousee ja paine jää korkeammalla joka sisäänjoustossa jos kuristus on täysin kiinni. Testasin tällä systeemillä kuristuksen toimivuuden. Avasin sitten hieman niin pystyy ajamaan, mutta nypytys vaivaa eli ilma joustaa omaa rataansa. Enkä ilmaakaan vielä täydellisesti ennenkuin saan taka sylinterit paikalleen. Tässä kuva pari jossa keula noin miinus 5-7 senttiä ja plus 5-7 senttiä. Löysäsin etusauvoja sen verran että pääsee laskeutuun tuohon uuteen ala-asentoon. Noin 40 kiloa kun on keulan paine sylintereillä, niin on vakiokorossa. Takapäässä siis ei vielä sylintereitä, joten liikuttelin vain keulaa. Kuvat otettu juuri samalla kameran paikalla. ![]() ![]() Sitten hieno ja viimesen päälle oleva kojetaulu, jolla mennään nyt hetkinen. ![]() Uskon, että vierintävastus on suurempi ja siitä hyytymä ajotuntumaan tulee. Orkkis rattaisiin kun vertaisin, niin nämä on vaan 1,5 senttiä korkeammat todelliselta korkeudeltaan (nyt 750 mm), mutta kosketuspinta tiehen on 5 senttiä leveämpi (orkkiksilla 180 mm ja nyt 230 mm). No, liikkuu tuo nuillakin ja kulutus edelleen kohtuullinen, noin 8,5 litraa tienpäällä ja yli 170 huilasikin. Mittarivirhe oli 80 vauhdissa +1 km/h näyttötaulun lukemaan verrattuna. Takasylinterit saanen paikalleen parissa viikossa ja sitten kuvia joustoista..
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! Viimeksi muokannut Sutsu : 16.05.2010 11:37 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tuollaiset pyörät kun vielä omaankin kärryyn joskus sais ja sit 50mm tiputtais...
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Askolan Off-Road ry |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajero tuuninkia (44" kumit) | -MaTTi- | Chit-Chat | 10 | 09.07.2009 19:28 |
| blazer tuuninkia! | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 19:50 |
| Tuuninkia | Uazmies | Chit-Chat | 7 | 02.12.2006 00:58 |
| Tuuninkia ?? tai jotain.. | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2005 06:38 |
| Onneksi ei paljoa tuuninkia näy | JF | Chit-Chat | 5 | 07.01.2005 16:40 |