![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
||||
|
||||
![]()
Pitää harkita asiaa, ACSssään en ainakaan lähde kun siellä on kuitenkin 70% samat laitteet kun viimevuonnakin ja ei se tuuninkipuoli kiinnosta hevonvittuja
![]() |
#52
|
||||
|
||||
![]()
samat, josko saatais maurinkin sj jo ulostallista...
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#53
|
|||
|
|||
![]()
Mul ei auto ihan valmis
![]() |
#54
|
||||
|
||||
![]()
Katsellaan mitäviikonloppu tuo tullessaan...
|
#55
|
||||
|
||||
![]()
sj:ssä ja rangessa ainakin tilaa... tiä sitten, jos pe. iltana tai la. rupes turaan tota vinssin paskaa kiinni sj.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#56
|
||||
|
||||
![]()
Eilen tuli takakulmista hiottua pintaruosteet pois ja maalattua sekä massattua ne. Tuli aikapaljon paremman näköset niistä kulmista ilman Norjankromia
![]() |
#57
|
||||
|
||||
![]()
Perien panssarit saatu tehtyä ja jouston rajotuksia ja kääntörajotuksia hierottua kohdilleen.
Kuvasatoa tän päivän "testeistä": Etuperän panssari: Takaperän panssari: Etupään sisäänjousto on aika optimi: Samoin takapäässä sisäänjousto aika kohdillaan: Vähän ihmettelen kun jotkut selvittää että vakiotukivarsilla ja puslilla ei saa kunnon joustoja aikaseks, mielestäni toi on ainakin suhtkoht riittävästi kilpipeliin. Ja noissa kuvissa ei kuitenkaan edes yritä vielä nostaa tassua ilmaan mistään nurkasta. |
#58
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#59
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#60
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#61
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, mutta kannattaisi silti ainakin keulassa leikata etusiipi- ja levike poikki tuosta sivuvalon alareunan tasalta ja vaikkapa sitten jatkaa puskuri kiertämään sopivasti sinne alle että suojaa. Nyt sulla on vähän turhaan tuo puskuri jatkettu etunurkkien alle tuollaisena neliskanttisena kulmana, joka tökkää heti ekaan kiveen.
Saat sillä reilusti lisää tilaa sillä kun kiipeää esteen päälle. Sisälokarin ja sen viistotuen sitten sorvailet kohdilleen sen mukaan mistä leikkaat poikki. Töötit saa taitettua ylös sivuun pois tieltä eikä pitäisi vielä 31" renkaiden niihin osua. Sen alipainesäiliön voi siirtää jonnekkin konehuoneen puolelle pois tieltä jos ei jo ole. Kuinkas paksusta tavarasta teit perän panssarit? Toteutus vaikuttaa oikein hyvältä! ![]() |
#62
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#63
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#64
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos multa kysyttäisi perien panssareista, niin jos noista jotain parantaisi niin kovasta/vahvasta tavarasta peräkopan ulkokehä ja 12.9 uppokantapultit kuusiokolokannalla -> ei pitäisi olla ongelmia missään tilanteessa. Ja tietysti itse peräkoppa kunnolla vahvistettu kuten jo onkin. Mitä tuohon rengaskokoon tulee, niin se karkaa vielä joskus lapasesta ![]() |
#65
|
||||
|
||||
![]()
Juu ja vakionopeudensäädin ei taida toimia ilman alipainepönttöö. Rengaskoko pidetään kolmeykkösenä niin kauan kun joku keksii kuinka leimata isommat XJ:hin
![]() |
#66
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#67
|
||||
|
||||
![]()
Eipä oo siitä yhdestä yksilöstä hirveesti apua
![]() ![]() |
#68
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#69
|
||||
|
||||
![]() Eiku sitä mie vaan että keino on, joten tän topicin auto suorastaan huutaa jo isompiä pyöriä alleen. |
#70
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän se keino sitten on? Ilmeisesti poikkeuslupa ja sitä en kyllä ala hakemaan kun ei oikein ole mitään järkeviä perusteita sille.
|
#71
|
||||
|
||||
![]()
Laatikkoon tuli laiteltua lämpömittari sekä tehtyä pohjapanssari ja laiteltua uudet jarrusatulat eteen. Panssarista ei tähän hätään auton alta kuvaa tarttunut kameraan. Mutta kun tuo on metrin pitkä niin lootat ja katti jää kivasti raudan taakse suojaan että voi matalalla autolla kolistella kivikossa.
![]() Ja sitten pari kuvaa ettei tule pelkkää yksinpuhelua: Uutta satulaa kehiin Panssaria maalauksessa Automaatin öljypohjaan paikka lämpöanturille |
#72
|
||||
|
||||
![]()
se muuten että isäshän saapi kyllä poikkeusluvan, metsäkone miehenä...
![]()
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#73
|
||||
|
||||
![]()
mäkään saa viillellä vaik isä on kirurgi
![]() niin ja työperuste on ainoa mikä kelpaa ja siinäkin 35" maksimi?! |
#74
|
||||
|
||||
![]() Vapun jälkitunnelmat
Täytyy varmaan itte alkaa ajamaan konetta niin sitten vois ainakin hakea lupaa niihen renkaisiin... Vapun jäljiltä auto pesty ja tutkittu mitä tehdään seuraavaksi ja listaahan kyllä löytyi. Eli:
-Runkopalkkien päihin rautaa -Etupuskuriin vinssipeti ja puskurinpäiden pidennys noin 10 senttiä. -Etulokasuojien etureunoista siivut Kuubaan -Tankinpanssari -Takapään korotuspalat Kuubaan -Palojen tilalle pidemmät riiput+apukierrejouset+lehtiä Kuubaan - konversio -Ehkä taakse Traction bar -Laa-puhelin Mutta pienistä puutteista huolimatta olen tyytyväinen auton toimintaan ja etenevyyteen. Varsinkin kivikossa pääsee haastamaan isopyöräset 30 senttiä korkeemmat autot aivan täysin. |
#75
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Huhuja kuulin, että olis Jeeppiä jouduttu nyppäseen useempikin kerta. Ja sellastakin kuulin, että 30cm korkeampaa hiluksia ei nyppäilty kertaakaan. Enhän mä mitään tiedä. Kunhan vaan lämpimikseni vittuilen ![]() BTW: Kyllä sä siitä oot aika käytännöllisen pelin aikaan saanu. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |