![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#27
|
||||
|
||||
![]()
itse laiton alustaksi RoughCountryn 3" korottavan alustan ja ainakin vielä olen tyytyväinen.taakse tein 3" pitemmät riiput ja takaiskareitten kiinnityspisteitä nostin pari tuumaa.ihan ajettava tuli eikä edes kallis.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Vois noi rough countrytkin olla ihan jees mutta todennäkösesti tulee kyllä topinssonssit kun edessäkin on jo ja ne tuntuu pirun hyvältä hinta/laatusuhteeltaan.
|
#29
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli tehtyä taas tota pakoputkea uusiks, laitettua laturi paikalleen, tehtyä flektille kiinnikkeet ja sähköt ja vaihdettua takaoveen uudet kaasupumput. Kuvia tulee kun kerkeen laittaa.
|
#30
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli leima ilman huomautuksia ja samalla tuli muutoskatsastettua renkaat ja korotus otteeseen
![]() Ja sitten kysymys Jeeppitietäjille eli kuinka paljon tohon automaattiin menee öljyä? Eli AW4 kyseessä. |
#31
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siellä mittatikku
![]() Mitä meinasit tehdä, suodattimen vaihto vai? Silloin menee jonkun 4-5 litraa muistaakseni, mutta periaatteessa kannattaa varata vähän enemmän. Kokonaistilavuus tais olla 11 vai 12 litraa. |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Ohjekirjan mukaan vaihtotilavuus n.3,8 litraa ja kuivatilavuus 8 litraa AW4.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#34
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laatikkoon menee reilusti 4 litraa, jos saa valua jonkin aikaa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#35
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#36
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ite laitoin edellisessä laatikon lauhduttimelle menevään putkeen T- haaralla ja anturi siihen. Nykyiseen en ole sitä vielä turannut.. |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Ai mistäs lähtien automaatin öljypohja on ollu alumiinia?? Kyllä se viimeks kun tarkistin oli ihan rautaa...
|
#38
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ootte väärässä kumpikin, koska oikeesti se on terästä. Raudan ja teräksen ero selviää alla olevista linkeistä ![]() http://fi.wikipedia.org/wiki/Rauta http://fi.wikipedia.org/wiki/Ter%C3%A4s |
#39
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos lauduttajan päässä niin ylä vai alaputkeen ?
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#40
|
||||
|
||||
![]()
Ja taas palataan tähän asiaan: Jos automaatti kaipaa lauhduttamista, se on sitten jo totaali-paskana!! Ne on edelleen JÄÄHDYTINputkia!!
|
#41
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#42
|
||||
|
||||
![]()
arvon herra kertoo sitten että miksi automaatille usein suositellaan/asennetaan lauhduttimia/jäähdyttimiä.tehtaan toimestakin jo jonkinlainen yleensä löytyy.saa semmoisen kuvan em. tekstistä että kaikki automaatit ovatten paskoja...kumma juttu kun öljyt lämpiää
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#43
|
||||
|
||||
![]()
Laatikkoöljyllä on kyllä hyvä olla jäähdytin offikäytössä, vaikkei laatikko paskana olisikaan. Onko kellään kokemusta Moparin kautta saatavasta AW 4 -laatikon lisäöljynsuodattimesta. Tilasin sellaisen kun oli halvalla poistomyynnissä. Tulee letkun väliin ja mietin kuristaako virtausta eli kannattaako laittaa ollenkaan paikalleen.
|
#44
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Luigi- |
#45
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#46
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Holmassa on hyvä palvelu, koska son Pähäman kantapaikka...
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#47
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Tarkemmalla tutkimuksella selkisi, että se tosiaan onkin terästä eikä alumiinia. No kerrankos sitä erehtyy - joskus ehkä toistekin ![]() |
#48
|
||||
|
||||
![]()
Uus tapuskuri valmiina ja flektin sähköt valmiina + etuvakaaja heitetty Kuubaan leiman jälkeen. Nyt sitten pitäis lähteä koeponnistamaan Pro Fantasyyn huomenna
![]() Pari suttusta kuvaa puskurista Näyttää siltä että noi päädyt roikkuu alempana vaikka onkin suorassa ![]() Seuraavaks sitten pitäis alkaa kasaamaan rautaa pohjaa suojaamaan kun taas löytyy hyvää "kierrätysmateriaalia"... |
#49
|
||||
|
||||
![]()
Tuli hallin katolta lumet alas niin hetihän siihen piti mennä kikkailemaan
![]() Ihan ei taida olla maksimijoustot mutta aika lähelle. Aika hyvin tuntuu tuo sekasikiöalusta toimivan... |
#50
|
||||
|
||||
![]()
pitäiskös meidän kehitellä jotain ajelun paskaa pääsiäisenä?
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |