![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jeps, mutta kannattaisi silti ainakin keulassa leikata etusiipi- ja levike poikki tuosta sivuvalon alareunan tasalta ja vaikkapa sitten jatkaa puskuri kiertämään sopivasti sinne alle että suojaa. Nyt sulla on vähän turhaan tuo puskuri jatkettu etunurkkien alle tuollaisena neliskanttisena kulmana, joka tökkää heti ekaan kiveen. Saat sillä reilusti lisää tilaa sillä kun kiipeää esteen päälle. Sisälokarin ja sen viistotuen sitten sorvailet kohdilleen sen mukaan mistä leikkaat poikki. Töötit saa taitettua ylös sivuun pois tieltä eikä pitäisi vielä 31" renkaiden niihin osua. Sen alipainesäiliön voi siirtää jonnekkin konehuoneen puolelle pois tieltä jos ei jo ole. Kuinkas paksusta tavarasta teit perän panssarit? Toteutus vaikuttaa oikein hyvältä!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alipainesäiliö on nostettu konehuoneeseen apukuskin puolelle meilkein tulipeltiin kiinni, sieltä löytyi sopiva kolo. Tööttien nostoa on jo muutenkin tullut suunniteltua ylös konehuoneeseen ettei olis noin alhaalla kuran ja tiesuolan peitossa koko ajan. Perän panssarit on veistelty 8mm lootusta. Noin 75 senttiä 80x8mm lattaa noihin meni eli käytännössä noitten tekeminen on aikalailla ilmaista, suosittelen persaukisille ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos multa kysyttäisi perien panssareista, niin jos noista jotain parantaisi niin kovasta/vahvasta tavarasta peräkopan ulkokehä ja 12.9 uppokantapultit kuusiokolokannalla -> ei pitäisi olla ongelmia missään tilanteessa. Ja tietysti itse peräkoppa kunnolla vahvistettu kuten jo onkin. Mitä tuohon rengaskokoon tulee, niin se karkaa vielä joskus lapasesta
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Juu ja vakionopeudensäädin ei taida toimia ilman alipainepönttöö. Rengaskoko pidetään kolmeykkösenä niin kauan kun joku keksii kuinka leimata isommat XJ:hin
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Eipä oo siitä yhdestä yksilöstä hirveesti apua
![]()
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
| cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
| CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
| O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
| O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |