![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Löytyskö tuon Jeepin kaariasiasta lujuuslaskelmat tai jonkin laitoksen tyypitykset, dokumentit, jotka voisi lähettää arvon 4x4cup komitealle, niin voisivat siitä katsoa paperilta, mitä valmistaja niille lupaa kestoa.
Lisäksi mua kiinnostas, kuinka moni vaikkapa tänävuonna näistä asioista päättävä on tietoinen, millaisia energiapaukkuja kestää nämä nykyisten sääntöjen mukaiset kaaret? Olisikos vaikkapa raskaimmille tehtävä vielä eritysmääräyksellä tukevammat ja painavammat kaaret, koska mahdollisessa kalliolta putoamisessa ne saavat enemmän kuormaa osakseen, kuin vakio susukilla liikkuvat. Peräisin alan "kattojärjestöltä" vastuullisuutta päätöksiinsä, että olisivat uskottavia sen sijaan, että olisivat naurettavia. Ei päätöksiä tule tehdä pohjalta "me nyt vaan näin päätettiin". Linjavedot on asioissa oltava, mutta ne on pystyttävä perustelemaan vastuullisesti. |
Luokat |
suunnistus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |