![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
siistiä
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]()
No ei jätä, kun on laskettu alustaa noin 5 senttiä ja vielä etumurikkaa muutama sentti päälle. Joustot on rajoitettu, ettei juuri pyörä pysty nousemaan. Citymaastureissa on enemmän maavaraa murikkojen alla. Citymaastureissa on sentään jatkuva neliveto ja mulla vaan takaveto, jossa vapariperä, eli luistonrajoitin poistettu. Alla kuukauden päästä sliksit, joten ei mene hangessa ei. Tosin ei kuukauden päästä ole hankeakaan..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() http://fi.wikipedia.org/wiki/Tasausp...t%C3%B6n_lukko Tosin nyt ollaan niin kaukana alkuperäisestä aiheesta että nyt pitää pistää jo lukkoon ja bannia off topicin kylvämisestä. Kiitos ja anteeksi
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 09.03.2010 18:59 |
|
||||
|
||||
![]()
on muuten oikeesti kiva lukee kun aikuiset lapset kinaa siitä että kumman äiskä tekee paremmat ruoat.
paskat mersuista ja uazeista,nivoista ja mitä ne nyt oli, JEEPPI rulettaa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
tää vastaa kohta sitä taannoista nerd-o:n topiccia..
![]()
|
|||||
|
|||||
![]() pakko heittee lissee löylyä kun uatsimiehillä keittää...Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
urpot g mese ja golffi...hmmm mitähän tälläkin sitten tarkoitat ??? pelaatko mahdollisesti golffia vai... Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Ja lopuksi vielä haluan sanoa ettei tämä koko kirjoitus menisi aivan lapsellisuuksiin niin muutaman järjen sanan teille kaikille maastoautoilun ystäville: mersuonparasmersuonparasmersuonparas, köyhät hei, mullapas onkin lukot ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tää taitaa kyllä olla olla ihan paras topikki pitkiin aikoihin.. Lisää
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Vittu mitä paskaa jo kuuden sivun verran (tää viesti nostaa hiukan tasoa), onko kaikki modet ottanu loparit?
Siirtäkää edes shittiosastolle... |
|
||||
|
||||
![]()
Pajeroon ku laittaa MERSUN koneen ja vaihteiston (ha) ni siitä tulee pomminvarma suokiitäjä jotenka pistäkääs kaikki nyt mielestänne parhaat osat yhteen ja kattokaa mitä tuli ,maksoi ja painoi.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja jossain välissä täällä on pari lausetta asiaakin. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edittiä: Ai niin, tuo otsikko...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kaikki kansa on verolle pantava,Tiiselimersuverolle,tokihan mese on paras,tähti keulalla sen kertoo.Vasen alasakara ajan milloin hajos eli 08.00 yläsakara kun merkkimiehet lähtikin syömään 12.00 ja oikea alasakara kun pojat läks kotio 16.00 Hei haloo,kun se mese niin etevä niin miksi menit moukka loistopelin pilaamaan???Ja kun sitä ajotaitoa piisaa niin tulepa vaan näyttämään kuinka AATUN aarre etenee ja kolhimatta metsässä kurvailee,vot olla varma että me kisa saadaan,ajattelinkin jo aikaisemminkin lanseerata ajatelman ns haastekisasta,eli tällee sopivasti haastepareja ajamaa ja ponnistamaan kuinka käy,tiedossa jo valmiiks muutama helppo haastettava... Rupesin jo miettimään että pitäiskö laittaa uaziin uusi ilmansuodatin jottei ahdista vanha kun läppiä raottelee ja antaa voiman virrata.Eihä se kai mersumiestä haittaa kun kerron että tos Uatsis on orkkis porttaalit ja lukot ja se uudenmallin 2.8 16venai mylly.ORKKIS....Kaikkea se toveri rakentelee,tukivarretkin kuin mesessä!!!Ihme juttu!Mittasin kerran etujousia,taisvat vakoilla range roveria..NO joo,toivottavasti tiemme kohtaavat,mieshän se on mersumieskin vai olikse hävinny vai mikä se oli.TÄ??? |
|
|||
|
|||
![]()
Jes, tulihan se uokki meitä viihdyttään taas. Kyllä saa nauraa, että maha on kipiänä.. No semmosia ne pojat on, märät unet ku kohta täyttää 15, että saa laillisesti ajaa mopolla. Ei siinä jatka ihmeessä samaan malliin.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Perkkeles ku ei vaan kerkiä tääl netis notkua ku pitää rakennella tota vanhaa geetä uatsin näköseköseks että kehtaa ajella!!Hankalin homma on panjojen rälläköinti halki että näyttää uatsilt.Sen öljyjen valumisenhan mä voin järkätä ovelasti jättämällä ropun löyssälle,kiva kun molemmissa valmiiks 5 pulttiset vanteet niin ei kukaan tajuu.Pakoputkiston tein aitoon germaanityyliin sisään pöllyttäväksi ja ulos kaiutin josta soittelen UATSIN sulosävelet niille uponneille germanilaisten harrastajille ns hämäykseks.Tosinkin voipi olla että tarkkasilmäisimmät tajuu ettei o aito Ulianovskin tuote kun siel on volkkarin jakkarat...
|
|
|||
|
|||
![]()
Voi hitsin hitsi,nyt mun pitääkin jo lähteä lypsämään sonnit,ja iskä sano jotta se vetelehtiminen koneen äärellä saa loppua ja vielä ettei saa valehella netissä,joku voi loukkaantua,niin ja sit se sano että mersu on paras,niin ja sittense sano että tosimersumiehen tietää siitä että se on mersumies,niin ja että ei mulla olekaan mitään uatsia,mä vaan olen kuunnellu aarmeijan käyneitten isojenpoikien juttuja ja ne on sanonu että uatsit on parhaita korjata pois pihasta ja heti ja toi pappatunska tulee mulle kunnes mä täytä edes 12 ja sitten se sano vielä että kyllä nyt tarvii jo nöyrtyä mersumiesten edessä kun ne on niin isoja ja painavia,ne mersut.Ja sitten vielä se sano ettei ne armeijankäyneet nykynuoret tiedä mitään kun niillähä onkin lantrooverit käytössä nniin ja sittenvielä ettei ne enklesmannit osaa etes sähköjä tehä ja kyllä mersu on paras vaikka rakenneltunakin...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
VITTU teepä ite kokopäivä töitä kuulosuojaimet päässä,jollei lähe kiertää niin ei o mitään mikä kiertäis.ISKÄ SANO!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Siirsin tän chit-chatiin - alkaa alkaa olemaan tekniikan osuus aika vähissä tässä topicissa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jouni keräs pisteet.
OT: Miten on voisko tohon nikin viereen saada vaikka syntymäajan näkyviin? Aattelin vaan, ni ihmiset tietäs, että miten vakavasti kannattaa ruveta asioista vääntämään? Vittu mersut ja uatsit on ihan perseestä ku mei iskä sano et vittu tojota on paras ![]() ![]() ![]() Älä rupee, vittu oon mie enneki liimannu tarroja autoon ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=iJn50vGhEk0
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nii'i mut nyt rupee vetään vasemmalle