Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.03.2010, 17:54
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Jes, tulihan se uokki meitä viihdyttään taas. Kyllä saa nauraa, että maha on kipiänä.. No semmosia ne pojat on, märät unet ku kohta täyttää 15, että saa laillisesti ajaa mopolla. Ei siinä jatka ihmeessä samaan malliin.

Vanha 10.03.2010, 17:59
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sutsu Näytä viesti
Jes, tulihan se uokki meitä viihdyttään taas. Kyllä saa nauraa, että maha on kipiänä.. No semmosia ne pojat on, märät unet ku kohta täyttää 15, että saa laillisesti ajaa mopolla. Ei siinä jatka ihmeessä samaan malliin.
Nykynuoriso ajaa mopoautoilla...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 18:09
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sutsu Näytä viesti
Perkkeles ku ei vaan kerkiä tääl netis notkua ku pitää rakennella tota vanhaa geetä uatsin näköseköseks että kehtaa ajella!!Hankalin homma on panjojen rälläköinti halki että näyttää uatsilt.Sen öljyjen valumisenhan mä voin järkätä ovelasti jättämällä ropun löyssälle,kiva kun molemmissa valmiiks 5 pulttiset vanteet niin ei kukaan tajuu.Pakoputkiston tein aitoon germaanityyliin sisään pöllyttäväksi ja ulos kaiutin josta soittelen UATSIN sulosävelet niille uponneille germanilaisten harrastajille ns hämäykseks.Tosinkin voipi olla että tarkkasilmäisimmät tajuu ettei o aito Ulianovskin tuote kun siel on volkkarin jakkarat...
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 18:52
Konkari++

Perusasetus

Voi hitsin hitsi,nyt mun pitääkin jo lähteä lypsämään sonnit,ja iskä sano jotta se vetelehtiminen koneen äärellä saa loppua ja vielä ettei saa valehella netissä,joku voi loukkaantua,niin ja sit se sano että mersu on paras,niin ja sittense sano että tosimersumiehen tietää siitä että se on mersumies,niin ja että ei mulla olekaan mitään uatsia,mä vaan olen kuunnellu aarmeijan käyneitten isojenpoikien juttuja ja ne on sanonu että uatsit on parhaita korjata pois pihasta ja heti ja toi pappatunska tulee mulle kunnes mä täytä edes 12 ja sitten se sano vielä että kyllä nyt tarvii jo nöyrtyä mersumiesten edessä kun ne on niin isoja ja painavia,ne mersut.Ja sitten vielä se sano ettei ne armeijankäyneet nykynuoret tiedä mitään kun niillähä onkin lantrooverit käytössä nniin ja sittenvielä ettei ne enklesmannit osaa etes sähköjä tehä ja kyllä mersu on paras vaikka rakenneltunakin...
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 18:57
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Voi hitsin hitsi,nyt mun pitääkin jo lähteä lypsämään sonnit,ja iskä sano jotta se vetelehtiminen koneen äärellä saa loppua ja vielä ettei saa valehella netissä,joku voi loukkaantua,niin ja sit se sano että mersu on paras,niin ja sittense sano että tosimersumiehen tietää siitä että se on mersumies,niin ja että ei mulla olekaan mitään uatsia,mä vaan olen kuunnellu aarmeijan käyneitten isojenpoikien juttuja ja ne on sanonu että uatsit on parhaita korjata pois pihasta ja heti ja toi pappatunska tulee mulle kunnes mä täytä edes 12 ja sitten se sano vielä että kyllä nyt tarvii jo nöyrtyä mersumiesten edessä kun ne on niin isoja ja painavia,ne mersut.Ja sitten vielä se sano ettei ne armeijankäyneet nykynuoret tiedä mitään kun niillähä onkin lantrooverit käytössä nniin ja sittenvielä ettei ne enklesmannit osaa etes sähköjä tehä ja kyllä mersu on paras vaikka rakenneltunakin...
Nyt oikeesti, mee hoitoon.
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 19:01
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apiaani Näytä viesti
Nyt oikeesti, mee hoitoon.
VITTU teepä ite kokopäivä töitä kuulosuojaimet päässä,jollei lähe kiertää niin ei o mitään mikä kiertäis.ISKÄ SANO!!!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 22:39 (GMT +2).