Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.03.2010, 21:43
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Talking

pakko heittee lissee löylyä kun uatsimiehillä keittää...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Arvoisat MB tosikot,siis koskee ihan kaikkia tosikkoja,jotka SUURESSA viisaudessaan lukivat viestini ja ehkäpä jotenkin taisivat maitonsa keittää pohjaan johtuen kaiketi syystä että JULKESIN olla kehumatta meseä vaikka sellaisen omistankin.Voinen kertoa että tallissani tahi tallini ulkopuolella minulla on nytkin melko kattava valikoima erilaisia maastoautoja,tarkoittaen eritasoisia maastomenijöitä.Toki alkaen tuosta Herrojen vaiko lie narrien haukkumasta Uaz merkkisestä menijästä porttaaliakseli putkihässäkkään ja sitten siinä välissä se G mese ja 360 cu in myllyllä oleva suora akselinen putkihässäkkä.
Erittäin mielenkiintoista, mutta mitenkä liittyy topikin aiheeseen ?

Lainaus:
.Eli minä rukka ihan vain kokemuksesta mielipiteitäni julkaisen.Ymmärtääkseni joku siellä aikaisemmin arvosteli että jos puihin osuu niin se on ajotaidottomuuttani ja kun kirjoitin tuosta tekniikka autoilusta niin taisikin osua puuhun ,niin tai puupäähän.
Niin itse kertoilit että oot saanu lommoja mersun kylkeen ja että tämä on auton syy, jota en vieläkään käsitä koska itse en ole ajellut puita päin mersullani, ehkä kyseessä on juurikin ajotaito ja mahdollisesti ripaus järkeä olla ajamatta autoa lommoille.

Lainaus:
Tällä Uazilla jolla haastoin,ajelin viimevuonna jotakuinkin 7000km karjalan mailla ja tosipienin remontein,.
uatsi miehillä pienetkin remontit on suhteellisia... meseeni en ole käytännössä joutunut tekemään minkäälaista teknistä remonttia (ellei pientä ajankuluksi tehtyä modifikaatiota lasketa)
Lainaus:
edessä nyt syvä kumarrus URPOT G Mese ja golffi.
urpot g mese ja golffi...hmmm mitähän tälläkin sitten tarkoitat ??? pelaatko mahdollisesti golffia vai...

Lainaus:
Ettekä paljoakaan taida tietää mesen ns vahvoista akseleista jollette o pilkkonu yhtään lukkovipua tai sylinteriä taikka murrosta..
lukkovipu toimii mesessä kuin junan vessa kun sitä käytetään oikein, omassa on kerran kyseinen vipu suoristettu, kun ilmeisesti edellinen omistaja ei ole osannut käyttää. Sylintereissä rikkuvaa lähinnä tiivisteet jotka on helppo vaihtaa, eikä näitäkään auton elinaikana varmaan tarvi montaa kappaletta vaihtaa. Murroksia en ole vielä ainuttakaan saanut rikki, vaikka on 35" renkaat ja tehoakin reilusti yli tuplaten mitä alkuperäisessä, ehkä tähänkin jotenkin liittyy ajotaito ja järjenkäyttö, kukatietää...
Lainaus:
AI NIIN VANNAPEE...NIIN olikos miestä lähtemään vakiota vastaan vakiolla???Keitteleekö???
Lähden mielelläni ajeleen mutta kun mulla on kulissit kunnossa isolla velkarahalla kuulemma niin ei ole varaa ostaa vakioo gee mersua, mutta jos tasapuolisuuden vuoksi virität siihen uotsiis 35" renkaat ja koneeseen reilu 200 heppaa niin sitten voidaan käydä mittaamassa että kummassa on kestävämmät akselit ja kuinka paljon mä sitten sulle häviän, niinhän sä uhosit tuolla aikasemmin. Ja täälläpäin ei keitellä muutakuin pontikkaa

Ja lopuksi vielä haluan sanoa ettei tämä koko kirjoitus menisi aivan lapsellisuuksiin niin muutaman järjen sanan teille kaikille maastoautoilun ystäville: mersuonparasmersuonparasmersuonparas, köyhät hei, mullapas onkin lukot ja viel vakiona.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 20:46 (GMT +2).