Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 06.03.2010, 20:12
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Nuilla iäkkäillä kingcabeilla pitää ajaa kaikilla renkailla talvella neliveto päällä, jos meinaa liittymistä päästä pois. Painojakauma on sellainen, että muuten menee sutitukseksi. Sitten kun se neliveto on päällä niin lähtee hyvin kesä renkaallakin.

Tässähän oli nyt juttu se että yksillä renkailla mentäs läpi vuoden ja maantie onimaisuudet tärkeimmät. Kuten kirjoitin A/T pärjää kaikessa muussa H/T:lle mutta ei maantie ominaisuuksissa.

Itse koen omassa käytössä A/T renkaan täysin turhaksi. Tienpäälle valitsen slikset ja mettään M/T -luokan. Talvella kitkojen päälle tarvittaessa ketjut. Tie renkaat on hyvät tienpäällä ja sitten kun mennään metsään niin laitetaan siihen hommaan tyyliin parasta mahdollista. Jos alla pyöris A/T:t kompromissinä, niin maantie ominaisuudet kärsis ja toisaalta mettässä ei pääsis. Puhumattakaan vielä siitä mikä olisi leveys, jos yhdellä renkaalla pitäs mennä ympärivuoden.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla finvalp O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.05.2008 09:50


Sivu luotu: 21:24 (GMT +2).