Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 06.03.2010, 18:26
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Joo eihän H/T ole hyvä talvirengas, mutta topikin aloittajahan ilmoitti että maantieominaisuudet on vaatimusten kärkipäässä ja talvipidon ei tarvitse olla kummoinen. No, noin kakskytvuotta sitten ajeltiin ensiasennus renkailla ympäri vuoden, koska silloin maasturin nastarenkaat oli oikeasti kalliita. Desert Dueler Bridgestonelta oli rengas ja kuvio on hyvin lähellä nykyistä H/T Dueleria. Koko silloin 205/80-16. Hyvin niillä selvisi ympäri vuoden kun ajoi ennakoivasti. Näillä H/T Duelereilla olen itse ajellut ensilumet ja tiellä pysynyt. Eli jos talvipito ei tartte olla hyvä ja maantieominaisuudet on tärkeimmät, niin en hylkäis H/T malleja. All terrain toki parempi kaikessa muussa paitsi tienpäällä, siinä ei A/T pärjää H/T:lle. Niin ja kyllä 245:n voi laittaa myös 6" vakiovanteelle. Rengas ei tule täydellisen oikeaan asentoon, mutta eipä tuosta vielä haittaakaan ole. H/T:ssä on kuitenkin leveyteen suhteutettuna kapeahko selkä ja pulleat kyljet, joten se sietää optimia kapeammankin vanteen. 7" on orkkis (optimi) vanne.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla finvalp O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.05.2008 09:50


Sivu luotu: 22:24 (GMT +2).