Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 06.03.2010, 13:34
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Mikä lie autosi, mutta koosta 33x12,5 sen verran, että se on huono koko jos siellä mettässä käydään ympärivuotisesti. Pelkkään maantieajeluun talvikelilläkin ovat huonohko koko, mutta siinä vielä menettelevät. Leveä rengas vetelee talvella (urissa) huomattavasti enemmän kuin kapea ja etenemiskyky lumessa on paljon huonompi kuin kapealla. Sanoisin, että maks 10,5 talvella. Itellä 215 leveä ja 235 menisi kans, mutta 10,5/265 alkaa oleen jo leveä ja kaikki yli sen on vaan haittaa. Kesällä pehmeissä paikoissa leveys on ainoastaan etu. Geolandin M/T:stä ei itsellä käyttökokemusta, mutta kun sen ominaisuuksia selvittelin joku aika sitten, niin yleinen mielipide oli, että kuluvat nopeasti asvaltilla ajettaessa. Kloonit , eli fedima (extreme) ja insa (sahara) kestää enemmän, mutta pitää huonommin.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla finvalp O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.05.2008 09:50


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).