![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
tuo ahdonalainen syöttöhän on itse säädettävissä sillä ruuvilla mikä on kannessa. sillä saa sen heräävyyden säädettyä. ahtoja ajattelin 1.0-1.5 bar sit enemmällä paineella voipi olla et alkaa pakopaineet nouseen liikaa.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ittellä on pikkasen käpistelty bertan vakiopumppu ja ihan kohtuudella se pukkaa tavaraa pihalle.
Toki ei se mikään superturbo ole mutta ei taida tuo B-pata ihmeitä kestääkään. Perus offiin oikeinkin riittävä. Ahdon alainen säätö on hieman haastava toteuttaa eli se kyllä puoltaa pumpun vaihtoa. Niistä kierroksista. Viimeksi pudotin muka mielestäni reilusti kiekkoja savumittuuseen niin silti 5200 hyrräsi.
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
niin onko sulla se vanhempi 3.0 l vai tuo 3B mun mielestä tuo 3B ei paljoa yli 4000 kierrä.. ainakaan viimeks kiertänyt, saas nyt sit nähä kun on kaikki fiilattu uusiks...
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ja taas pieniä päivityksiä..
moottori on tullut purettua aika lailla osiksi.. Öljypumppu oikein hyvä. Männätki oikein asialliset. renkaat vaan uudet tarvii laittaa. lohko nyt oli semmonen kohtuullinen pikku pykälällä varustettu. lätkyttänyt tieten liikaa tyhjä käyntiä kun nokka akselikin oli paskana ja nostajat.. perus toijota. mut alakerran kaikki laakerit oli niinkö uudet ja eipä niitä koskaan ole vaihdettu joten vois jopa uskoa ettei autolla ole enempää ajettu ku mittaris on 150 tkm.. sielä näkkyy se miun tekemä pikku reikä.. kansi oli helvetin siisti ja tikkusuora. ohjarin kumit vaan vaihtelee nin hyvä on ja kampura oli perfekto.. kyll ne toijotallaki joskus osas..sit runko kuvia valmiina. maalia kohta niskaan.. sille tuli sit tommonen ulostusaukko.. myös vanha takapuskuri piti asemoida uusiks kun oli 5mm vinosa ja 30 mm sivusa.. jolllaki vähä vipannu ku on liimannu kiinni.tommoset korvakot tein jousipakoille.. runko on nyt perälle asti boksattu ulko pinnan ja päällisen kaikki reiät tukittu ja sheivattu sisäkylki reitetty ja alapintaan vesireikiä. pankhartti sojottaa nyt oikeinpäin.. ![]() ja lopuks vielä vinssin teline.. auton värivalinnat on jo tehty mut en vielä tohi niistä kertoa... on sen verta vinksahtaneita..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#5
|
||||
|
||||
ja jatketaanpa
pientä päivitystä maalien maalimaan..
ensin vetasin pohjamaalia 4 litraa katosta roikku isompaa ja pienempää tavaraa.. Sitte väliin laitoin 8 litraa kiveniskusuojaa ja 2 litraa kotelon suojaa ja ointaan vielä 4 litraa mustaa pintamaalia ja akseliin vähä sinistä... ja tässä laskuissa ei oo kuin raakat aineet ohenteet sit vielä erikseen.. että tavaraa on..että semmosta..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Maalasit sitten jarrulevytkin?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ja pyörän pultit, raidetangon pään kartiot, kardaanin laipan...?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
tottakai.. eipä noita oo ennenkään jaksanut alakaa teippaan... vähä sit tinskulla pyhkäsee nii hyvä on..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |