Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   Bektori (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63880)

Artzi_ip 30.09.2009 21:27

Bektori
 
heilou.. :)

tulipa ostettua BJ land cruisereiden aatelinen.. !
itsellänihän tälläista ei ole aikaisemmin ollut mutta ihastuin heti.
sen täytyy johtua tämän auton rujosta muotoilusta,
traktorimaisesta äänimaailmasta ja ajo tuntumasta.
joku kysyki multa kun tuon ostin, et missäs sun pelttoorit on ?
TÄTÄ on myös kehuttu rengas saunaksi, ja paskamakiksi.. :) mitä sit tarkoittaakaan.

mutta mutta. tästä nyt jonkinlaine rojekti taitaa tulla.
aluks ei kyll pitänyt. mut ku tuo laikka karkaa multa aina vähä liian helposti !

perusfaktaa

3.4 l diesel keulilla
ohjaustehostin.. (normaalisti)
SPOA korotus
kääntöpäät käännetty nurinkurin
Edessä jäykähkö lukko mallia kemppi/telwin
takana avoin ja välitykset 4.11
4 vaiht lodju.
vitusti ruostetta ja maalia (varmaan kuulunut perusvarusteisiin jo autokaupassa..)

sit yks kuva
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40930
tuossakin jo sen verran modattuna ostohetkestä että lifti keulilla ja ajosillat katolla..

sitten mehtäkylän ajopäivän jälkeen piti alkaa korjaileen hajonneita paikkoja,
norra meni poikki ja raidetanko meni poikki myöskin vinssin kardaani hajos..
ajopäivä.. http://jolma.galleria.fi/kuvat/Meht%E4kyl%E4+19.9.2009/
oli tarkoitus sitte samalla tosiaan lukko akselit laittaa alle, kun yhdet on valmiina ootellut.
MUTTA tuliki sit vähä muutakin.

Eli suunnitelmia
Eteen kierrejouset. Taakse lehdet taka akselia siirtää hieman taakseppäin.
beadlock vanteet 15x10 ja renkaat 37x14.5x15 creepyt
taakse 24v sähkökelain
Korin modaus paremmaksi. turhia pois
koneeseen jossaki vaihees turbo ja cooleri.
ehkä hydrauli vinssikeulaan (jos rahat riittää. )
Tarkoitus rakentaa beejiiksi keveä. ei varmasti onnistu mut yritän. !
sitten kuvia lisää
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40931
auto könöllään norra poikki.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40932
just ja just pysy akseli paikoillaan ku mettästä pois rymyttii.. :)

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40933
ihanuuen toine kylki

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40934
ai niin ja rasvattavat riiputki kerkesin veistellä

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=40935
ja katto pis ennenku pimeään talliin joutuu lihoteltavaksi.. :) paitsi että ku katto irtos ja
aurinko alko vähä ilkottaa niin pitihä sitä käydä syksylle vielä yks avo lenkki heittämäsä
ja kylän raitilla tietenkin..

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41467
ja akselia irrotellaan

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41469
ja sit vielä sama akseli uusien jousipakkojen kanssa..

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41470
OHHOH:: eikö tuon pyöreen pitäs osuu tuonne vähä pyöreeseen.. :)

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41471
takaylitys jäi aika maltilliseksi.. jos ton kans nyt tulis toimeen.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41472
Hyi.. Mitäs tolle tekis..?

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41473
vaik näin !

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41474

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41475
Vänkkerin ovi. en nyt viitsis alkaa entisöihteen. voi olla että saan vihat niskaan.. eli teenpä näin.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41476
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41477
ja siihen viiva.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41478
sitte 2mm peltiä

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41479
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41480
valmis tuote.. :)

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41493

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41494
ja hullu ihan ihtekki päässy rakkaan kipinä koneensa kanssa kuvaan. onneks ei naamaa näy.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41496
noh sitte huomattiin että kopa onki niin mätä ettei pysy enää kuosissa. joten palkkia sisälle tukemaan
noh onhan tässä jo kuukauden vanha leima :)!!

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41497
kaikki orggis pisteet alkaa olee aika raposasti enää kiinni. oikeestaan vaan pyhällä henkellä.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41500
sit korkattii kylki

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41501
ensin kannakkeiden ehjäystä.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41502
sit lopukki pois ja uus kynnys tilalle

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41503
sit alempi putki. johon tulee pohja sillee tasasesti kiinni

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41505
ohhoh sit vähä muutaki. renkaat katosi.?

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41507
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41508
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41509
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41510
ja siihen kiinni..

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41515
ja hieman muutaki . tämmöset oon hommannu. oli halvat ?

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41518
ja sitten hapettuneet akut vittuun

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41519
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41520
HUH HUH..aina joskus jokaisen rojektin aikana tulee se fiilis et ei saatana
ja sit sitä vaan tunnin pyörii eikä tiiä et mistä jatkas.. itellä tänää meinas vähä tulla
kun ei päässy hiekkapuhaltaan. huomattuani hiekkapuhalluspöntön olevan hukassa
ja nyt tässä vähä niinku sitä hiekkaa tarvis et vois lyyä tän vänkärin kyljen nippuu ja alottaa kuskin puolen.
mutta enköhän mää sen laittee jostaki viel löyä.
mutta siinäpäs viikko. jatkuu vasta ens viikolla ku pitää lähtä käymmää hesasa
mutta maanantaina jatkuu.

SuurSyömäri 30.09.2009 23:29

Hieno meininki että näitä vermeitä pidetään liikenteessä!

Aika usein takaosa korjataan leikkaamalla etupenkkien takaa koko takaosa irti lukuunottamatta sitä korikaukalon yläosapalkkeja johon laitetaan sivuikkunapalat kiinni. Usein helpoin ja nopein tapa rempata ruosteinen perä. Sitten on ihan hyvä konsti sillä tavalla tehtynä että tekee lokasuojan kaarista sinne taakse kokopyöreät renkaita myötäilevä muoto...

Samalla kun sen takaosan heittää kuikkaan. niin siinon hyvä tilaisuus tehdä takapään rungon ehjäykset ja mahdolliset modifoinnit + + +

Simmosta eiku tsemppiä!

Artzi_ip 01.10.2009 08:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri (Viesti 598381)
Hieno meininki että näitä vermeitä pidetään liikenteessä!

Aika usein takaosa korjataan leikkaamalla etupenkkien takaa koko takaosa irti lukuunottamatta sitä korikaukalon yläosapalkkeja johon laitetaan sivuikkunapalat kiinni. Usein helpoin ja nopein tapa rempata ruosteinen perä. Sitten on ihan hyvä konsti sillä tavalla tehtynä että tekee lokasuojan kaarista sinne taakse kokopyöreät renkaita myötäilevä muoto...

Samalla kun sen takaosan heittää kuikkaan. niin siinon hyvä tilaisuus tehdä takapään rungon ehjäykset ja mahdolliset modifoinnit + + +

Simmosta eiku tsemppiä!

juu tässähän tosiaa oli jo edellinen omistaja korjannut ton peräpään. ainoa tosiaan että siellä on jo ruostetta et ne pitää puhaltaa poies. takaosan lattiakin on asia värkkiä jotain 2mm koko lattia. :)

ne pyöreät kaaren reunat oiski tarkotus tehdä ehkä parlokkia käyttäen.. tai sit jonku muun auton suojankaaret.
sen verran pitää tosiaa tota takalattiaa ainaki modata et saa sen sähkö vinssin sinne helposti.. runkoa ei varmaan
tarvii muokata vähä ehjätä.
ainut vaan mikä vituttaa aivan suunnattomasti on tuo vakio tankki,
kun se estää traktori baarien teon, sekä mekaanisen vinssin laiton taakse.
mut kun sit siitä en haluais luopuakkaa kun se paino mikä sinne tankkiin tulee
kun on täynnä. on hyvänlaatuista painoa koska se on aika alhaalla.
jos tankin siirtää sisälle paino tulee ylemmäs ja sisätilatkärsii..

oisko kellään hyviä ehdotuksia.. ?

Jare 01.10.2009 09:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Artzi_ip (Viesti 598424)
juu tässähän tosiaa oli jo edellinen omistaja korjannut ton peräpään. ainoa tosiaan että siellä on jo ruostetta et ne pitää puhaltaa poies. takaosan lattiakin on asia värkkiä jotain 2mm koko lattia. :)

ne pyöreät kaaren reunat oiski tarkotus tehdä ehkä parlokkia käyttäen.. tai sit jonku muun auton suojankaaret.
sen verran pitää tosiaa tota takalattiaa ainaki modata et saa sen sähkö vinssin sinne helposti.. runkoa ei varmaan
tarvii muokata vähä ehjätä.
ainut vaan mikä vituttaa aivan suunnattomasti on tuo vakio tankki,
kun se estää traktori baarien teon, sekä mekaanisen vinssin laiton taakse.
mut kun sit siitä en haluais luopuakkaa kun se paino mikä sinne tankkiin tulee
kun on täynnä. on hyvänlaatuista painoa koska se on aika alhaalla.
jos tankin siirtää sisälle paino tulee ylemmäs ja sisätilatkärsii..

oisko kellään hyviä ehdotuksia.. ?

Sopisko tohon semmonen vanhemman bj:n tankki, mikä on siinä apparin penkin alla??

Artzi_ip 01.10.2009 09:14

sopisko ?
 
niin siis onko bj 40 sit erillainen tuo tankki tsydeemi.. en näistä tosiaan älyttömiä tiedä..
tässä tankki ainakin on siinä kuskin penkin ja hieman vänkärin penkin alla.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41468
huono kuva takaa..

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41497
tässä näkyy hieman vänkärin puolelta.

Jare 01.10.2009 09:31

Joo siis vanhemmissa bertoissa (ja ehkä myös FJ-40 malleissa) on polttoainetankki apparin penkin alla niinku korin sisällä.

Mut en muista onko toi lattian malli sit uudemmassa ja vanhemmassa sen verran erilainen, ettei vaihto onnistu...ainakaan ihan pikku työllä, mutta toisaalta eipä toi näytä kovin pieneltä projektilta muutenkaan:D:D:D:D:D:D

Rekisteröimätön 01.10.2009 10:35

Uudenpaan malliin ei käy se vanha tankki kun korikaukalo on erimuotoinen. Siis vanhassa mallissa lattia oli tasainen etupenkin takaosaan asti ja vänkärin penkin alla hytin sisällä oli sitten semmonen tankukka.

Kun sulla on tilat niin mikset Jigaisi korin jämäkäksi ja nostais sitä pois. Ei oo monen tunnin homma ja tulis tehtyä kunnolla kaikki korrosio ja modifiointi työ?

Monen tunnin ja päivien työ on ehjäys joten siihen verrattuna korinirroitus vain helpottaa asioita. Välttämättä en kaukalosta muuttaisi kynnyksen korkeutta vastaamaan oven alareunaa vaan tekisin päinvastoin.

t.SS

Rekisteröimätön 01.10.2009 10:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 598451)
Uudenpaan malliin ei käy se vanha tankki kun korikaukalo on erimuotoinen. Siis vanhassa mallissa lattia oli tasainen etupenkin takaosaan asti ja vänkärin penkin alla hytin sisällä oli sitten semmonen tankukka.

Kun sulla on tilat niin mikset Jigaisi korin jämäkäksi ja nostais sitä pois. Ei oo monen tunnin homma ja tulis tehtyä kunnolla kaikki korrosio ja modifiointi työ?

Monen tunnin ja päivien työ on ehjäys joten siihen verrattuna korinirroitus vain helpottaa asioita. Välttämättä en kaukalosta muuttaisi kynnyksen korkeutta vastaamaan oven alareunaa vaan tekisin päinvastoin.

t.SS

Aivan eli vanhemmassa tankki on sisällä.

kyllähän toi korinnosto voipi olla edessä.. ei muuten kunnolla saa sitä tehtyä..
siinäkin vaan on semmonen vittumainen juttu et sähkö johtoja sun muita on autoon kertyny ristiin rastiin joten korin irroituksessa sähkötki sais tehä uusiks. vaan sekihän olisi vaan plussaa..

Tuon kynnyksen kans tein noin koska ovessa ja ovi kynnyksessä ja pilareissa on semmonen aika vaikea muoto joten jos kynnyksen olisin siirtäny alaspäin olisi muotokin pitänyt tietysti kopioida uuteen kynnykseen+ pilareihin. ajattelin säästää aikaa ja tehdä noin. mutta tosiaankin kynnys on nyt niin korkealla että ne persjalakaset vaimot saa jäädä suosiolla kotia.. :)

ehkä sit kunnonkokonen tyhjennys roppu lattiaan ja kallistukset ropulle et tyhjenee nopeesti. eikä tarvii jäädä jalkoja liotteleen..

TV Artzi_ip Nanomoussana

Artzi_ip 06.10.2009 07:47

vähä päivitystä
 
Eilen sain beadlockit valmiiksi ja hetihän niitäpiti alkaa laittaa paikoilleen.
tässä muutamia kuvia..

ja tässä vaiheessa käännän tämän niin että alan kirjoittaan tekstin aina kuvan yläpuolelle.
kun jotenki .untu vaikeelta ku se on aina kuvan alapuolella.

pari valmista vannetta ja yks valmis paketti.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41941

ja jottai tuuninkia.. :)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41942

vertailu! vasen vanteella ja oikea ilman. jännästi creepy hakee tuon pyöreän muodon ku sinne pumppaa ilmaa..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41943

ja lähempää..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41944

rakennus vaiheita.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41946

keskitys
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41947

ja takalaita tip topin kanssa kiinni. en tiedä pysyykö paremmin. mutta ainakin kovasti kehuvat
ainetta toimivaksi jopa ilman lukkovanteita.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41948

ja tässä näkyy hitec venttiilit jotka ovat ehdottomasti parasta mitä venttileille voi tehdä.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41949

jatkoa seuraa..

revu 06.10.2009 18:41

tuosta venttiilin kuvasta en saa selvää mutta jos tuo on sellainen irroitettava venttiili systeemi johon ruuvataan sellainen korkki suojaksi kun ilmat on laitettu renkaaseen. niin voin kertoa että tuota on hauska etsiä vanteesta kun siellä on bedlockin reunoja myöten kuivunutta mutaa. mutta tuo venttiili ei kylläkään katkea siinä mielessä tuo on hyvä.

Artzi_ip 07.10.2009 07:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja revu (Viesti 600385)
tuosta venttiilin kuvasta en saa selvää mutta jos tuo on sellainen irroitettava venttiili systeemi johon ruuvataan sellainen korkki suojaksi kun ilmat on laitettu renkaaseen. niin voin kertoa että tuota on hauska etsiä vanteesta kun siellä on bedlockin reunoja myöten kuivunutta mutaa. mutta tuo venttiili ei kylläkään katkea siinä mielessä tuo on hyvä.

:) tuo on just sellanen.. ehkä hieman vaikea löytää mutta ei varmasti mee rikki.. :D

Artzi_ip 08.10.2009 08:14

ulkoilutus..
 
piti lähtä autoa hiekkapuhaltamaan joten tuli otettua muutama avarampi kuva ulkona.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42053
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42054
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42055

ja vähän offtopickkia. 63 vm GMC suburban K 1000 350 LT1+350 turbo Ainoa suomessa..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42056

ei kylläkään vielä täysin valmis.. mut kohtapuoliin.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42057

Vilkutin 08.10.2009 13:08

jälkikäteen laitettu turbo tuohon? Veikeen näkönen peli...

Artzi_ip 08.10.2009 18:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin (Viesti 600937)
jälkikäteen laitettu turbo tuohon? Veikeen näkönen peli...

niin siis tuo 350 turbo on laatikon malli. ja tuo 350 LT1 on moottorin malli.. :) eli ei turpua..

sisua45 08.10.2009 21:04

Letukalta löytyy Turbo-Hydramatic, Turbo-Fire, ja Turbo-Jet. Eka on automaattiloota, ja kaksi muuta on veekaseja. Eikä missään ole Turbo-Ahdinta. :)

Harhaan johtavaa mainontaa? :D On jonseredin moottorisahoissakin turbo-nimitys, mutta pakokaasu ahdinta ei löydy.

Mutta hieno gemsu, peukku ylös.

Artzi_ip 09.10.2009 07:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 601128)
Letukalta löytyy Turbo-Hydramatic, Turbo-Fire, ja Turbo-Jet. Eka on automaattiloota, ja kaksi muuta on veekaseja. Eikä missään ole Turbo-Ahdinta. :)

Harhaan johtavaa mainontaa? :D On jonseredin moottorisahoissakin turbo-nimitys, mutta pakokaasu ahdinta ei löydy.

Mutta hieno gemsu, peukku ylös.

Näinpä.. :) ja olenpa nähnyt turbo nappuloita vanhoissa tietokoneissakin.. heti pitäny jännäreissä kokeilla,, Mutta ei sieltä saatana mitään vihellystä ala kuulua.. :D

Mutta asiasta kolomanteen... tuoho GMC Mörköön pitäski saada uudet lehdet eteen ja taakse. ja jos joku Blazer/Jimmy harrastaja sattuu lukeen tätä nii oisko mahdollista saada tietää kyseisten autojen etu/taka lehtien pituuksia. kun olen jossain nähnyt maininnan et ne saattais passata.. Toosi offtopikkia. mutta kiitollinen olisin näistä tiedoista.

Artzi_ip 21.10.2009 17:46

ja taas jatketaan..
 
piti välistä tehä vähän autoja joista saa rahaakin niin tuli pikku tauko..

Mutta autoa on taas kasattu purettu ja sit iha totaalisesti räjäytetty...

Kuvia.

pari kuvaa auton hienosta massa maali kerroksesta.. ai että tota on mukava hinkata pois. mitä nyt 5mm kerros
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42859
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42860

ahtopalikat on nyt löyetty.. :)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42858

takakylki 3mm alumiinia
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42862

ja parlok kaaret
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42863

paskan tuulilasin irrotin. ja ei kyllä tämänkään ois tarvinnu olla näin huono
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42866

sit ilmassa ja keula alkaa hajota
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42864
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42865

sit akselia pois
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42867

siihen viiva
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42868

ja poikki.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42869

vähä sheivauksia ja uuden akselin pillitystä..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42870
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42871
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=42872
ja jatkuu taas joku päivä..

Artzi_ip 26.10.2009 18:51

jatkoa.
 
homma liukenee käsistä.. !

tuulilasin kehikon korjaus..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43485

pikku nälkä on päässy yllättään keijon kun on vaan tommosia pikkumakupaloja naukkaillut.. :)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43489

sitte uutta palasta
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43491
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43492
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43494

ja hetikun se on ehjä, niin sehän pittää särkiä..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43495

koska autoon tuleekin sit 3mm alumiini katto niin kehikko piti tehdä passaamaan katon kanssa..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43500
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43499
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43498

eli keveyttä yritetään tällä hakea. katto tulee sitten turvakaariin kiinni pikakiinnityksellä..

ja jatkoa seuraa

Girlpower 27.10.2009 11:11

Maavara
 
Paljonko kaaralle tulee maavaraa?

Artzi_ip 27.10.2009 16:43

jaa a..
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Simpa (Viesti 607190)
Paljonko kaaralle tulee maavaraa?

tällä hetkellä on helmasta maahan 92 cm, mutta helmaa on nostettu noin.. 15 cm. runko on samalla korkeudella mitä normeli SPOA BJ perä ehkä hiukan korkeella uusista jousista johtuen.. mutta sehän on vain hyvä ylämäessä.. lopullisesta korkeudesta ei vielä hajua.. jos joku 2-3 metriä riittäs maavarana.. :P

Artzi_ip 29.10.2009 18:41

akselointia.. ?
 
eli auton alla on nyt harrastettu meditointia ja joogalevitointia.. :)
jotta nuo raskaat rautaromut saatais sinne miellyttävällä tavalla.
suunnitelmat muuttuu koko ajan niitä asemoidessa. mutta springa springar springade täsä muutama kuva..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43631
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43633

ja silleesti. jatkuuu

plejman 30.10.2009 09:39

Mitä tukivarsia käytät projektissasi?

Artzi_ip 30.10.2009 11:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja plejman (Viesti 608329)
Mitä tukivarsia käytät projektissasi?

nuo on pajeron takatukivarret.

Artzi_ip 30.10.2009 11:24

ja sitte pakitetaan..
 
elikkä kun rojekti alkaa edetä niin odotettavissahan on jotain vittumaista
just ku olin alkamassa heppaileen akselia alle niin huomasin että PERKELE BANJO ON KIERO !!
no siitä sitte vittuuntuneena nopea purku ja pesu ja eikun oikomaan johonki hirviään rässiin..
pari kuvaa..

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43640
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43639
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=43637

että silleesti.. miten mää en tota aikasemmin huomannu.

Mappe 30.10.2009 15:13

Aika paljon on kierossa ku kuvistaki huomaa näin hyvin... Ei muuta ku kaasua, prässiä, lekaa kyl se siitä:)


Sivu luotu: 00:40 (GMT +2).