![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joo noita Bf rattaita katsellut kyllä. Pikkasen hintavan oloiset tai ei siis halvat... melkein puolet auton hinnasta.. Kulutus kestävyys tietysti tärkeetä mutta myös vierintä vastus/bensan kulutus. Noita Korean pojan rattaita sais edullisesti. Bf:än hinnalla sais kesä ja talvi kumit mutta vanteet pitäs jostain repiä. Eikä tietenkään laadusta voida sitten mitään puhua ![]()
Viimeksi muokannut Partajeesus : 04.03.2010 22:19 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla olis joutilaana Bridgestonen H/T Duelerit koossa 245/70R16. Ovat uusien avolavojen ensi asennusrenkaat. Kesärenkaat ja erittäin hyvät tienpäällä = hiljaiset ja pyörii kevyesti. M+S löytyy ja ensilumilla on ajettu, mutta eivät ole hyvät talvirenkaat, eivätkä maastorenkaat. Korkeus on noin 74 senttiä, eli sopivat hyvin autoosi. Pintaa on 70-80%. Ovat Isuzun orkkis aluvanteilla, mutta voin otattaa pois. Voin vaihtaa sinun renkaisiisikin. Periaatteessa voisin vaihtaa/myydä vanteineenkin, mutta ei taida passata offsetti (+30) sinulle, pulttijako sopisi.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Insat on halvimpia http://www.ipefix.fi/kauppapaikka.ph...ge&category=33
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#4
|
||||
|
||||
![]() BFG
Samalla kannalla kun tuolla alussakin oltiin, eli Chevyssä mulla oli aikanaan alla BFG:n All-Terrainit monta vuotta. Ne meni kesät talvet yleiskäytössä hyvin eikä kuluneet juuri nimeksikään. Talvella ajo sujui ihan hyvin jos ajeli ihmisiksi. Huonoilla teillä pito oli ihan riittävä, pehmeemmissä paikoissa kuvio on tosin tukossa saman tien.
King Cabiin ostin just syssyllä renkaat ja Insa olisi ollut selkeesti halvempi vaihtoehto, mutta otin kumminkin siihen All-Terrainit kun niistä jäi sen verran hyvä mielikuva. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Melkeen aiheessa pysyen..Olis tarkotus ostaa uudet kumit ympäri vuotiseen ajoon koossa 33x12,5x15. Nyt on alla BFG All-Terrainit ja ne ei oikein sovellu meikeläisen ajoon kuitenkii suht runsaan metsäajon takia. Kokemuksia Yokohama Geolander M/T, miten kulutus kestävyys? Ja nimenomaan koossa 33x12.5x15.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mikä lie autosi, mutta koosta 33x12,5 sen verran, että se on huono koko jos siellä mettässä käydään ympärivuotisesti. Pelkkään maantieajeluun talvikelilläkin ovat huonohko koko, mutta siinä vielä menettelevät. Leveä rengas vetelee talvella (urissa) huomattavasti enemmän kuin kapea ja etenemiskyky lumessa on paljon huonompi kuin kapealla. Sanoisin, että maks 10,5 talvella. Itellä 215 leveä ja 235 menisi kans, mutta 10,5/265 alkaa oleen jo leveä ja kaikki yli sen on vaan haittaa. Kesällä pehmeissä paikoissa leveys on ainoastaan etu. Geolandin M/T:stä ei itsellä käyttökokemusta, mutta kun sen ominaisuuksia selvittelin joku aika sitten, niin yleinen mielipide oli, että kuluvat nopeasti asvaltilla ajettaessa. Kloonit , eli fedima (extreme) ja insa (sahara) kestää enemmän, mutta pitää huonommin.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla | finvalp | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.05.2008 09:50 |