Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 23.02.2010, 04:22
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

isoisä oli joku30v fortumill se sanoi että konelabratoriossa kävi koneita yötä päivää kun testasivat muka puhtaampaa/parempaa tehdä oikeasti kokeilivat miten paskaa pystyy tekeen..niillä oli kanss autoja millä sorvattiin edes takas koko ajan jossain jotta näkivät koska kone hajoaa ym

sitten haukutaan esim ryssäbensaa vaikka se on 100kertaa parempi aine..
siinähän jo hajusta huomaa esim ryssän 76 oktaanisesta että on aitoa tavaraa..ja sellanen toimii viellä vaikka seisoisi kauan..tämä nesteen huippu bensa on väljähtänyttä jo muutamassa kuukaudessa ja teho mennyttä..sentakia pitää nykyautoissa olla bensa tankki niin tiivis ja kaiken maailman huohotukset sitten
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus gikseri Maasturiprojektit 25 19.08.2011 09:34
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä _kekkula_ Tekniikka & Jutustelu 1 13.07.2009 18:41
Euroopan karttoja Oziin? tmx50 Tekniikka & Jutustelu 0 03.06.2007 21:51
Neste / neste-lämmönvaihdin farmari Tekniikka & Jutustelu 1 13.05.2007 19:15
C5 euroopan malli C5 1 28.05.2003 06:22


Sivu luotu: 02:12 (GMT +2).