![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Moro. Samanlaiset rakentelut menossa täälläkin ja mielenkiinnolla seurannu tätä. Tuosta kulmien säätämisestä sen verran onnistuuko kääntö jos tuossa kuvassa nuolella merkityt mällit saadaan pois ja sitten vääntämään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
en ole tuosta kohdasta kääntämässä, vaan tuosta napapallojen hitsisaumasta/ihan vierestä
Viimeksi muokannut Anfi : 08.02.2010 23:54 Perustelu: Kuva |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja ÄLKÄÄKÖ sit ajako sitä akseliputkea POIKKI siitä navan vierestä hitsisaumasta, pelkkä sauma pois.
Siinä on kaksi putkea sisäkkäin ja jos molemmat vetäisee poikki niin akseliputki ei tuu enää ikinä kestämään minkäännäköistä ajoa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
En laittais paljoa yli 5 astetta kuitenkaan.. kärsii kääntyminen jo vähän ja lisää rasitusta olkalaakereille? Ainakin teoriassa. Muistakaa sitten ylitäyttää (siis öljyllä) ne perät, jos on kovin rankasti käännetty pinjonia ylöspäin. Paras olis tietysti muuttaa se täyttökorkin paikka
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() noniin
elikkä yksi puoli rälläköity auki.. viikonlopun aikaan jos sais kääntymään navat.. sitten jos pinjonin laakerois samalla..
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Datsun patrol-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.09.2009 14:03 |
Myydään / Vaihdetaan Datsun Patrol -82 | tiipe | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 27.08.2009 08:53 |
Myyty datsun patrol 2+3-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.08.2008 09:01 |
M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |