![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vatupassi ja astemitta riittää kääntöön näin ainakin kaverin autossa d60 akselin käännössä kun ei ollut hipo mittaa mut noi löytyy helpolla.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei mulla ainakaan ollu sen enempää vatupassia kuin mitään astemittojakaan kun navat käänsin hoojiistä, noin 10-12 mm pyöräytin ja hyvä tuli. Toki tuo taas riippuu siitä kuinka paljon perää on käännetty, mutta tämähän on pelkkää matematiikkaa.
![]() Äläkä sitte rälläköi koko napaa irti, saumaa vaan auki akseliputken ainevahvuuden verran ja rautakanki olkalaakerien reiästä läpi ja kääntöä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
on perää käännetty reilusti.. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No saahan ne asteet ihan laskemallakin.mitään hienoja astemittoja tarvii ostaa sitävarten
Putken halkaisia x 3.14/360 =? mm Ja saatu millimäärä on 1aste käännössä. Selitinkö tarpeeks vaikeesti Muistaakseni joku mainitsi että 5-6 astetta ois hyvä takakallistus ??
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 02.02.2010 22:35 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Niin silloin mun ymmärtääkseni tuon 1,046mm pitäis olla yks aste
Eli jos ens vatupassilla suoraan ja siitä noin 5,5 millä kääntöä lisää ni ois hyvä takakallistus olkatapilla. Jos mä vaan olen ymmärtänyt oikein ja tuo em. 5-6 astetta ois hyvä. Ei olis kyllä uutta vaikka mun laskelma oliskin ihan mehtään.
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 02.02.2010 22:45 Perustelu: asteet ja millit oli sekasin |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tällä kaavalla ruvetaan kääntelemään napoja, josko se siitä..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kerro sit miten kävi. Mä oon sit jo namibiassa piilossa et turha syyttää
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Datsun patrol-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.09.2009 14:03 |
Myydään / Vaihdetaan Datsun Patrol -82 | tiipe | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 27.08.2009 08:53 |
Myyty datsun patrol 2+3-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.08.2008 09:01 |
M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |