![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Listan jatkoksi vielä ashcroftin cromomurrokset. Omat suunnitelmat roverin akseleista päätyi toyotan akseleihin. Viimeinen niitti oli juurikin nuo murrokset, toyotaan kolmanneksen halvemmat. Akselivälityksiä en edes harkinnut, muutenkin kallista. Toyotaan taas halvempaa ![]() Eteen siis ashcroftin tikut ja murrokset, arb ja 4.77 välitykset. Taakse defen salisbury arbilla, ashcroftin tikuilla ja serieksen välityksillä. ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tätä minä ihmettelin että miksi salisbury on poissuljettu vaihtoehto ??
Vai oliko kyseessä nyt 90 defe tai range ? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Rangehan tuo onpi, ja kilvissä tulee pysymään.
Takana kun on nuo levyjarrut ja ne tarttis saada pysymään siellä. Saahan Salisburyyn nekin, mutta tulee aika hintavaksi siinä vaiheessa. Kuitenkin tällä hetkellä kaikki jarrut just uusittu, eikä hirveetä hinkua alkaa rakentamaan akselistoa kokonaan uudelleen, koska kaikki muutokset tulen laitattamaan otteeseen (tänään taas veli pontevat tarkasti passit ja tiketit, eikä taaskaan "laskutettavaa" löytynyt, huomauttivat vain "kovaäänisyydestä"). Tallillakin oli KAM:t vielä "tuubeissaan", ja murrokset on nuo "aircraft" versiot. Katotaan miten kestää??? Ja "sulakkeet" näkyi olevan 6000Nm "tumpit"... Mites BaXXXXXXXterilla oli tuo kääntyminen? Oliko kuinka paljon levikettä, jota sai pyörän kääntymään??? Mulla renkaat tulee 36x14.5x16" ja 11"vanne + BL. Offset:n saa itse säätää, kun vanteet on desing "itte"...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Pyörät kääntyy ilman temppuja 8" + BL -24 et vanteella. Ja käännönrajotintappeihin en ole koskenut, ovat missälie säädöissä ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Siis tarkoituksella heikennettyjä heikkoja osia....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mistä kannattaa "äskrohteja" alkaa ettimään??? Kaipa noi KAM:t vois heittää sitten "varavaraosiksi" tallin nurkkaan, tai myydä jollekkin Börjen revan omistajalle... ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eipähän mulla ole ollut ongelmia akseeiden kanssa sen jälkeen kun KAMilaiset tulivat. Ja renkaatkin tiedät. Ja kaasujalan asennon.
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#7
|
|||
|
|||
![]() välitykset?
Sullaha alkaa olla noin paljo tawaraa kasassa ni eihän sult puutu muuta ku välitykset??kun nyt muistais kuka niit myi.Kyl niit oli muutamii vaihtoehtoi,Karaasi juvanmalmilla sen tietäis.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PAKOPUTKEN MUUTOKSET??? | -HJU- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 04.11.2009 20:27 |
Rooverin oikea öljynsuodatin? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.05.2007 20:32 |
Rooverin öljynpaineet hukassa | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.01.2007 11:26 |
M: Rooverin v-otta 76- | kokkolanpoika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.11.2006 10:26 |
Ranke Rooverin Järjetönsytytys... ??? | Taapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2005 07:03 |